vigilante Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Dette er kansje et tåpelig problem, men jeg finner ikke noen løsning på det.. Jeg har et hjemmenettverk og ønsker å ha all mail korrespondanse lagret på desktop`en min samtidig som jeg av og til ønsker å kunne lese nye innkommende mail fra laptop`en. Er det mulig å gjøre dette uten at de blir slettet eller markert som lest på serveren slik at de kommer ned på desktop`en neste gang klienten der startes..? Eller kan jeg bruke desktopen som en gateway for mailene..? Det er i hovedsak innkomende mail jeg snakker om men om jeg kunne fått samkjørt/kopiert utgående også hadde gjort saken enda bedre... Forslag mottas med takk... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Det er vel bare å hake av for "ikke slett meldinger fra serveren" i kontoinnstillinger i e-postprogrammet på laptopen? Eventuelt går det jo an å sette opp en forwarding rule, men tror jeg er mer avansert. Lenke til kommentar
vigilante Skrevet 28. april 2005 Forfatter Del Skrevet 28. april 2005 Jeg fant innstillingen nå etter litt plunder, grønn på akkurat mail biten som du skjønner. Takk iallefall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå