InitialC Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 (endret) Eg har fått en død pixel på min nye nec1770nx. Den vises på svart og blåfarge, kan eg gjøre noe for å bli kvitt den? Det er ikke krise liksom, men den er litt irriterende til tider :/ Og, hvilket farge oppsett er best? sRGB? Endret 28. april 2005 av InitialC Lenke til kommentar
aspyr Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Du kan sende den tilbake og få en ny Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Har du prøvd å massere punktet? Lenke til kommentar
Ole_A Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Masser punktet med en klut med brillerens...Det skal hjelpe...Tror du må ha 4-5 døde piksler for og få det på garanti... Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Før folk skriver ut om krev ny, dette er garantisak/ reklamasjonssak og liknande. Skjermer som er spesifisert etter ISO 13406-2 har ei feiltoleranse kor mange pixler eller subpixler ein "må" godta før det er ein garantisak. LCDskjermene er setifisert etter klasse 2 i iso-standarden. Dette er ein internasjonalt vedtatt standard som eg tviler forbrukerrådet eller andre forbrukerorganisasjoner har noko som helst mogelegheit til gjere noko med for øyeblikket. Om ein er misfornøyd er det berre angrefristen som kan brukast der det er mogeleg (nettkjøp o.l) mvh JanEirik Lenke til kommentar
InitialC Skrevet 29. april 2005 Forfatter Del Skrevet 29. april 2005 Eg merket at når eg går inn på wc3(warcraft3) så skjelver liksom bildet helt øverst, der kor nec og multysync lcd1770nx står. Noen som vet hva dette kan skyldes? Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Før folk skriver ut om krev ny, dette er garantisak/ reklamasjonssak og liknande.Skjermer som er spesifisert etter ISO 13406-2 har ei feiltoleranse kor mange pixler eller subpixler ein "må" godta før det er ein garantisak. LCDskjermene er setifisert etter klasse 2 i iso-standarden. Dette er ein internasjonalt vedtatt standard som eg tviler forbrukerrådet eller andre forbrukerorganisasjoner har noko som helst mogelegheit til gjere noko med for øyeblikket. Om ein er misfornøyd er det berre angrefristen som kan brukast der det er mogeleg (nettkjøp o.l) mvh JanEirik Kan noen forklare angrefristen litt nærmere? Er dette en generell lov som sier at man har lov til å heve kjøpet om man ikke er fornøyd med produktet, eller hva? Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Ja, uten spørsmål, men innen 10 eller 14 dager. Du behøver ikkje sei kvifor du ikkje vil ha den. varen må ha kosta over 300 kr trur eg. Lenke til kommentar
Frank2004 Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Ja, uten spørsmål, men innen 10 eller 14 dager.Du behøver ikkje sei kvifor du ikkje vil ha den. Og være kjøpt på postordre el.l., altså ikke i butikk. Lenke til kommentar
opresterud Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Ja, uten spørsmål, men innen 10 eller 14 dager.Du behøver ikkje sei kvifor du ikkje vil ha den. Og være kjøpt på postordre el.l., altså ikke i butikk. Poenget er at du som kunde ikke har hatt mulighet til å se varen selv får du kjøper den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå