SupremeX Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 (endret) Skal kjøpe en laptop til en kompis. Han skal bruke maks 15000 på selve laptopen, så får alt annet komme i tillegg. Bruksområder regner jeg med blir skolearbeid og spilling, så integrerte grafikkløsninger er utelukket. Kravene til maskinen blir minimum 60GB harddisk, 1.7GHz Dothan, SXGA-skjerm og 1024MB minne og WLAN. Angående formen, så helst noe som ikke går i stykker bare man slenger laptopen litt hardt i bordet. Derfor tror jeg at 1557GLS bør unngåes, da den er litt "plastic fantastic". Jeg er åpen for alle forslag. edit: Feil. Endret 28. april 2005 av SupremeX Lenke til kommentar
Stian0 Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 (endret) Jeg har 1557GLS , funker fett den , er ikke såååå plastic fantastic akkurat.. fikk litt sleng på den i bilen på vei til sverige.. så den tåler nok Den funker også bra til spill.. Endret 28. april 2005 av Stian0 Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 28. april 2005 Forfatter Del Skrevet 28. april 2005 Jeg vet det, en kompis har den, og byggekvaliteten på den er heller dårlig. Tastaturet bråker og hele maskinen gir en slags plastfølelse. Lenke til kommentar
eduus Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 hva med en mpx kn1 eller acer travelmate 4602? er selv sugen på en av disse to men er ikke sikker på hvilken enda... Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Hva med en cl56 fra Netshop ? Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 28. april 2005 Forfatter Del Skrevet 28. april 2005 hva med en mpx kn1 eller acer travelmate 4602?er selv sugen på en av disse to men er ikke sikker på hvilken enda... MPX KN1 så slett ikke verst ut. Skal se nærmere på denne! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå