Midnight_walker Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Ser at det slenges rundt med quizer og tester rundt omkring på forumet! Vil foreslå en egen seksjon for quizer og tester i Off topic-forumet slik at vi har de på en plass! Hva synes dere om dette? Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Bortsett fra at det var i litt feil kategori synes jeg det var en ganske kul ide. Blir kanskje litt uoversiktlig, men skitt au, tror det kan bli gøy Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 28. april 2005 Forfatter Del Skrevet 28. april 2005 Feil kategori? Det stod jo "Feedback, forslag til forbedringer av Hardware.no etc"! Har tenkt på dette lenge! Det kryr jo av quizer og tester overalt, hadde vært greit å få samla de! Lenke til kommentar
enden Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Kategorien du postet i er ment for tilbakemeldinger til den redaksjonelle delen av hardware.no. Jeg flytter den til rett sted jeg, som er tilbakemeldinger og forumet Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 28. april 2005 Forfatter Del Skrevet 28. april 2005 (endret) Greit! Men hva synes du egentlig om forslaget? Endret 28. april 2005 av midnight_walker Lenke til kommentar
enden Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Helt ærlig så mener jeg at det ikke er noe problem å ha en quiz i underforumet der den faktisk har relevanse - slik at folk som har interesse av den finner den. Det er ikke så mange slike tråder at de på noen måte oversvømmer forumet, så jeg ser ikke noe poeng i å stue de bort. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 (endret) Enden har et poeng der. Det er en god ide, det syns jeg, men hvis disse quizene og testene bare er relevante for kategorien de er postet i (altså bare interessante for de som holder seg hovedsakelig i den kategorien), er det kanskje ikke en positiv ting å opprette en ny kategori for quizer/tester. Da quizene blir flyttet, og de som holder seg i den kategorien quizen var relevant for, vil kanskje aldri besøke den kategorien, eller vil ikke se nøye nok etter. Har nemlig en føelse av at bare folket fra OT-baren og Annet vil holde seg der evt. Men diverse "OT-baren quizer" kunne det jo kanskje være passende å lage en egen kategori for (kanskje som en underkategori i OT-baren) , men det spørs nå litt på om det er mange quiztråder ute og går også. TSP Endret 29. april 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
enden Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 QUOTE (The Strategy-player @ 29/04/2005 : 06:52) Men diverse "OT-baren quizer" kunne det jo kanskje være passende å lage en egen kategori for (kanskje som en underkategori i OT-baren) , men det spørs nå litt på om det er mange quiztråder ute og går også.TSP Er det så mange av de at de trenger en egen underkategori? Jeg har ikke lagt merke til at OT-baren floodes av slikt, selv om linken til OT-baren er den mest brukte fra forum.hardware.no her i gården edit til innlegget under: Lenke til kommentar
TSP Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Les min siste linje du enden Hvis det etterhvert blir en del, ser jeg ingen grunn for at alle OT-baren-quizene, eller diverse andre "søppel" quiz, som ikke er myntet på noen spessielle tilhørere og er mindre seriøse, får sin egen kategori. Men det kommer nå ann på om det blir mange nok quiz/tester også også. TSP Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Hva med en egen sticky til quizene på OT-Baren? Det er fortsatt OT, med de trenger ikke "å flyte over" hele OT-Baren delen. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 (endret) Det vil faktisk bli enda verre... Hvis det ikke kunne gått ann å gjøre så alle "quiz-stikies" kunne skjules, altså at man bare trengte trykke på oversikten og alle trådene kom fram, man trykket en gang til og trådene gikk bort. En slags "minimer"løsning. (Man trykket der det sto (quiz)stikies) TSP Endret 3. mai 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Dette er det vel strengt tatt ikke behov for? Forumet overstrømmes ikke akkurat av quizer. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 QUOTE (@kd @ 03/05/2005 : 08:02) Dette er det vel strengt tatt ikke behov for? Forumet overstrømmes ikke akkurat av quizer. Det er en god del quiz'er rundt om på forumet, og godt spredd må jeg nå si.... Like greit med en egen sekjson for quiz'er eller en sticky på for eks. OT baren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg