Sjefern Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 (endret) Sitter her emd en maskin jeg skal innstallere en clean windows på. Men så fort den har kommet til "setup complete. The computer will now restart. Setut will continue after restart" så begynner den på nytt!!! ARG! Blir smågal! Sikkert en veldig enkel operasjon men jeg husker ikke hva jeg må gjøre. Pls help Jobber med DETTE hovedkortet. Endret 28. april 2005 av Sjefern Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 (endret) Trykker du en knapp når den spør om å boote fra cd etter du booter etter å har formatert og lagt inn filene? EDIT: Gjør som Admin'c sier.. Endret 28. april 2005 av Carrox Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 ta ut cdn når den skal restarte ;o) Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 28. april 2005 Forfatter Del Skrevet 28. april 2005 Nei den sier bare at den må restarte. Teller ned fra 15 og restarter av seg selv. Jeg trykker ingenting. Jeg har setti boot sekvensen på cdrom/harddisk/disablet Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 28. april 2005 Forfatter Del Skrevet 28. april 2005 Hvis jeg tar ut cden får jeg op en merkelig melding om at det er en invalid partisjon eller noe slikt. Uasett så skjer jo dette etter 5 minutter. Jeg er fremdeles i "dos bildet" Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Kan jo være en fucka windows cd da??? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 lag nye partisjoner, formater (ikke hurtig) og innstaller på nytt Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 28. april 2005 Forfatter Del Skrevet 28. april 2005 (endret) Nei jeg har hatt samme problemet før og fikset det men jeg husker ikke hva jeg gjorde Vil det hjelpe noe å ikke hurtigformatere da? Uansett... Formaterer nå. Er jo lov til å håpe at det hjelper. Men jeg tror heller det er noe i hovedkortbios som gjør det. Den biosen er ikke helt god. Det er et nforce3 fort i 939sokkel med pci som standard til skjermkortet. Har selvfølgelig satt den til agp. Men det hjelper jo ikke stort. Endret 28. april 2005 av Sjefern Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Det kan jo være hdden din som er ødelagt... ta og formater (ikke hurtig) sp, Admin'c sa og se om det går.. hvis ikke det går så er det hdden din Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 28. april 2005 Forfatter Del Skrevet 28. april 2005 Vel. Syntes det høres litt merkelig ut. Har som sagt hatt dette problemet en gang før med samme maskinen. Samme HD også. Klarte tilslutt å få den til å fortsette etter setup-sekvensen. Men som sagt husker jeg ikke hva jeg gjorde. Har formatert hd til 80% nå Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 hmm det kan jo være windows cden som det er noe galt med eller så kan det jo være cd rommen som er F**cked up.. Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 28. april 2005 Forfatter Del Skrevet 28. april 2005 (endret) Ok. fant ut hva det var. Jeg hadde en s-ata hd og en ide hd. Jeg dro ut kablene fra ide hd og vips fungerer alt som det skal. Uansett. Takk for at dere prøvde å hjelpe Gjorde det samme sist husker jeg nå. Men det er tyldeligvis ikke mulig å innstallere windows med begge diskene tilkoblet. Men det går fint ann å koble den i senere. Merkelige greier. Endret 28. april 2005 av Sjefern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå