kegarden Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Jeg har kjøpt alt jeg trenger av kabler. Snakket med en mann på Komplett.no, og fortalte at jeg har Skjermkortet "Radeon 9600 Series". Han sa at det ikke var noe problem å koble den til TVen, jeg måtte bare kjøpe kabler. Så jeg bestilte de to kablene som jeg ble fortalt at var nødvendig. Disse kablene fikk jeg i posten i dag, men etter at jeg hadde koblet den i TV'en, kom det ikke noe bilde. Bare lyd.... Er det snakk om innstillinger? Kan noen prøve å hjelpe meg? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 1. Søk her på forumet 2. Les instruksjonene for driveren til skjermkortet, så ser du hvordan du skal aktivere TV-ut. Dette finnes det mange oppskrifter på her på forumet Lenke til kommentar
kegarden Skrevet 28. april 2005 Forfatter Del Skrevet 28. april 2005 Nå har jeg greid å få bilde, men det er bare bakgrunnsbildet mitt som er der, ikke noe annet.... ser ikke filmen, bare lyd... og bakgrunnsbildet... Lenke til kommentar
bensinkanna Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Nå har jeg greid å få bilde, men det er bare bakgrunnsbildet mitt som er der, ikke noe annet.... ser ikke filmen, bare lyd... og bakgrunnsbildet... Du må sette TVen som hovedskjerm. Nå vises bare filmer på pc skjermen? Dette gjør du i samme meny som du la til TVen. egenskaper på skrivebord - settings - advanced - displays. Sørg for at TVen står som nummer 1. Lenke til kommentar
Sheriff_buford Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Er det en catalyst driver du har?? Den driveren er helt håpløs når det gjelder tv-ut med 9000 serien....last ned en litt eldre driver,eller omega. Hadde samme problemet..men det løste seg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå