El Matador Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Hei! Jeg sleevet hele psuen. Da jeg startet den opp kom det røyk i fra cd rommene. For første gang i mitt liv ser jeg røyk inni kabinettet! Jeg røsket strømmen ut og undersøkte molex kontaktene. Det viste seg at jeg hadde klart å blande de røde og gule ledningen om! Cd rommene funker ikke, men det værste er harddisken. Den vil ikke bote. Er den kortsluttet? Kan jeg redde noe av det som ligger inne på den? At jeg kan gjøre en slik tabbe Lenke til kommentar
LA8464 Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 du er ikke den første , men du er mulig den første og innrømme det ? prøv å sette den opp som slave i en annen maskin. Lenke til kommentar
Allviteren Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Virker alt utenom harddisk og cd-rom? Du kan jo prøve det som LA8464 foreslo. Du burde nok merket av hvor kablene skulle bedre neste gang! Håper du klarer å fikse det, lykke til. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 28. april 2005 Forfatter Del Skrevet 28. april 2005 (endret) Virker alt utenom harddisk og cd-rom? Du kan jo prøve det som LA8464 foreslo. Du burde nok merket av hvor kablene skulle bedre neste gang! Håper du klarer å fikse det, lykke til. Hehe, Snorre. Trenger ikke merke de. Det var bare en STOR tabbe jeg gjorde. Det er S-ata så det går nok ikke å sette den som slave. Satt den i pappa sin maskin, ingen reaksjon inne i windows... Ps: Alt virker, til og med skjermkortet som var koblet i samme krets. Endret 28. april 2005 av Kissa4ever Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 spinner den opp da? er kretskortet svidd? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 28. april 2005 Forfatter Del Skrevet 28. april 2005 spinner den opp da? er kretskortet svidd? Skal ta øret inntil og høre nå. Nei ingenting er svidd utenom at det kom røyk ifra cd-rommene. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 28. april 2005 Forfatter Del Skrevet 28. april 2005 Det høres ikke ut som den spinner opp. Vis den ikke er dønn stille da. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 da har du nok tatt liv av motoren da:P Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 28. april 2005 Forfatter Del Skrevet 28. april 2005 Hva vil Komplett si når jeg ringer dem og sier at den bare "slutta og virke"? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 28. april 2005 Forfatter Del Skrevet 28. april 2005 neppe.. fyfy Mener du at jeg ikke skal lyge? ikke kom her og si at du alrdi har brukt uskyldingen: Den slutta bare og virka. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 neppe.. fyfy Mener du at jeg ikke skal lyge? ikke kom her og si at du alrdi har brukt uskyldingen: Den slutta bare og virka. nei. faktisk ikke.. alle mine returer har vært skikkelige Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Har du behov for å diskutere hvordan å svindle nettbutikker, kan du finne deg et annet forum. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg