Gå til innhold

Er dette et bra kjøp?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+8745264

Har forgjengeren (4100), og kjenner mange som har denne nye modellen. Killer-pc'er.. Klarer fint de spillene du nevnte. Ja, følger seff med lader, batteriet varer i max 4 timer. Varer ikke så lenge ved spilling osv. Du kan velge mellom harddisk-hastighet, jeg anbefaler på det sterkeste en på 7200 RPM. Tror det største du kan få av størrelse da er 60 GB per dags dato.

Fine laptoper! Og det beste av alt: de er så og si lydløse..

Endret av Slettet+8745264
Lenke til kommentar

et spørsmål til deg angående de pc`ene MOGU, vett ikke om dette er tilfelle men det er i alle fall det jeg har hørt om pc`ene.

Ja de har gode specs, også veldig billige med tanke på ka du får. Men de som har dem seier at de "detter" fra hverandre etter 1 år eller lengre. Stemmer dette eller er det solide pc`er??

Kossen er servicen der? høre de på deg viss någe går gale?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8745264

De detter ikke fra hverandre. Jeg har hatt min i 2 år snart, LIKE FIN. Ikke knirkete eller noenting. Like stabil, har faktisk heller ikke formatert den siden jeg fikk den, noe som tyder på stabil hardware.. Jeg har opplevd servicen som utmerket, den er meget bra i forhold til f.eks. WhiteBox. Nå er jeg så heldig å ha dem i nærheten, så jeg bare stikker bortom hvis det er noen problemer. Var f.eks. en viftefeil på den eldre modellen for et par år tilbake, men dette ble fixet på direkten.

Uansett kommer det an på hvordan du behandler den.. Men det regner jeg med man skjønner. Jeg har den med på skolen og rundt omkring hver eneste dag, og som nevnt like fin.

Endret av Slettet+8745264
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...