sir-alex Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 (endret) Hei, jeg trenger litt hjelp Jeg har konvertert filmer over til MP4,, Men når jeg skal overføre det til min PSP kommer meldingen opp" Kan ikke kopiere M4V00558 :Finner ikke den agitte Filen. Kontroller at du angir riktig bane og filnavn" Så blir det bare lagret et par sekunder på pspen,,så kommer det opp " The video can not be played" PS: sliter med det samma når jeg overfører mp3 sanger Har dere noen tips??? Har følgt nøye de guidene som er vist.... På forhånd takk Endret 28. april 2005 av sir-alex Lenke til kommentar
andus Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 psp.connect.com (ikke www. foran) Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 en som snakket om samme feil hadde en dårlig kabel...ellers vet jeg ikke Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 28. april 2005 Forfatter Del Skrevet 28. april 2005 Jeg får opp NØYAKTIG denne meldingen nåt jeg skal kopiere over til PSPen: "Feil med kopiering av fil eller mappe Kan ikke kopiere M4VC0099: Finner ikke den angitte filen. Kontroller at du angir riktig bane og filnavn" Dette er det jeg får opp,,,,, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå