Gå til innhold

Hva vil Norsk Garanti si?

Anbefalte innlegg

Hei.

Siden jeg bor i nyc så tenkte jeg å kjøpe kamra mitt her, og så ta det med hjem til norge når jeg flytter herfra. ( til sommern :cry: )

Uansett, jeg har tenkt til å kjøpe 20D canon kamera, men hvilke rettigheter har jeg på garanti?

Hvis det skjer noe gærnt med kamera mitt når jeg bor i norge kan jeg sende det inn til en norsk forhandler? ( og det fortsatt går på garantien??)

Er det noen som vet noe??

Bret L

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei.

Siden jeg bor i nyc så tenkte jeg å kjøpe kamra mitt her, og så ta det med hjem til norge når jeg flytter herfra. ( til sommern :cry: )

Uansett, jeg har tenkt til å kjøpe 20D canon kamera, men hvilke rettigheter har jeg på garanti?

Hvis det skjer noe gærnt med kamera mitt når jeg bor i norge kan jeg sende det inn til en norsk forhandler? ( og det fortsatt går på garantien??)

Er det noen som vet noe??

Bret L

Kjøper du kameraet ditt utenfor EU/EØS-området må du sende det tilbake til USA for reperasjon, ja.

Norsk garanti betyr at du kan levere det til et autorisert serviceverksted i Norge og i de fleste tilfeller også i EU/EØS-området uten kostnad for deg.

Lenke til kommentar

Siden du bor i NYC antar jeg at du skal handle hos en av de store, som B&H eller 17photo?

I så fall kan de selge seg en utvidet "worldwide Warranty" fra mackcam for en billig penge. Denne garantien blir i praksis som en forsikring fra MACKCAM. Jeg gjorde det nettopp med en ny Olympuslinse. (Olympus gir jo 1 år worldwide warranty, men dette er en investerings som skal holde _litt_ lengre...)

Sjekk www.mackcam.com for mer info.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...