Goofy1003 Skrevet 9. juli 2002 Del Skrevet 9. juli 2002 Er det noen som vet hvordan jeg lurer meg unna sjekken på hvor mange traininger jeg har gått igjennom? Har tatt alle basic training`ene,men har fått greie på att det neste trenings oppdraget (McKennas MOUT Site ) må spilles på nettet,men jeg får ikke koblet meg opp mot noen av serverene.Ja,jeg bruker GameSpy :smile: Irriterende att jeg ikke kommer til oppdragene når jeg har lastet ned instalasjons-filen på 2002mb selv på en 56k linje :sad: Så er det noen som vet hvordan jeg lurer spillet til å tro att jeg har tatt dette oppraget?? Lenke til kommentar
okwathne Skrevet 9. juli 2002 Del Skrevet 9. juli 2002 hehe slite litt me d samma sjøl men eg lasta ner på ei ADSL linja å sitte å ska prøva å spilla på ISDN linja hjemma, må nok venta te d komme flære serverar, så komme d nok te å bli bedre. (håpe nåken har nåke mer for då kan eg o spilla) har foresten hørt at d komme ein oppgradering så du laga serverar sjøl, kan jo nå o men d e så vanskeligt for du må skriva å tulla så mye Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå