haarod Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Når jeg sitter og slapper av foran dataen så hender det at nettverkskabelen blir "dratt ut" selvom den ikke er det, men det tar bare noen sekunder før den blir tilkoblet igjen. Og enda noen sekunder etter det gjentar det seg igjen før alt funker som normalt igjen. Er en smule irriterende når jeg spiller WoW eller andre spill online, eller rett og slett bare chatter eller driver med lekser. Noen som har en anelse om hva som kan være galt? Litt info om nettverket: Bruker kabel, og så vidt jeg vet så tror jeg at de andre to pcene på nettverket har det samme problemet. Kabelen detter ikke ut, men ifølge dataen gjør den det. Er det routeren det er noe galt med eller er det kabelen? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Dersom du har samme problemet på alle 3 PCene så er det nok routeren. Tviler på du har 3 dårlige kablar Lenke til kommentar
Yonaz Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 hehe er nok ikke kabelen , skjedde med meg oxo før , det jeg gjore var at jeg kobla nextgentel sin rounter in i en annen switch med router og da kobla alle netverkskalbene seg in og ute helle tiden , så gikk jeg in på rutern til nextgentel og slo av dchp . og har ikke skjedd etter det Lenke til kommentar
haarod Skrevet 28. april 2005 Forfatter Del Skrevet 28. april 2005 Kan du fortelle meg hvordan jeg slår av dchp? Har en Telenor Router og en D-Link Lenke til kommentar
Konge Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Hvilken DLink er dette ? I alle fall burde du prøvet nyeste firmware på routeren om det f.eks er en DI-624 eller DI-624+ . Lenke til kommentar
Yonaz Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Kan du fortelle meg hvordan jeg slår av dchp? Har en Telenor Router og en D-Link ta bare og rester begge deller så skall det funke hvis ikke så må du slå av dchp på telenor rutern Lenke til kommentar
Mumiene Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Jeg har samme problem så jeg lurer på om noen av dere fant ut av dette ? Hilsen Mumiene Lenke til kommentar
haarod Skrevet 8. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2005 (endret) Har skrevet en mer utfyllende problemforklaring her og foretrekker at dere svarer der Endret 9. mai 2005 av HKoN- Lenke til kommentar
TBJ Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Jeg hadde det samme problemet med D-Link 624+ Oppgraderte til nyeste firmware. Hjalp ikke. Byttet strømkontakt (hadde en sånn lyn vern sak), og problemet forsvant. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2005 Bumper denne også. Har skrevet en mer utfyllende problemforklaring her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå