Gå til innhold

Hvilke gadgets har dere?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har:

PSP

IPOD 4G 20GB

Ipaq RX3715

SE K508i

Compaq Armada 1750

Konica Minolta DIMAGE Z20

Archos Jukebox Multimedia 20gb

Casio Lomme-TV

MUZIO MP3spiller 512mb

Powerball

Ja, dett vass dett! :yes:

EDIT: La til litt!

Endret av tøbbi
Lenke til kommentar

Wee ^^ <3 Penisforlengertråder <3

Anyways:

iPod 4g 20gb

Nokia 6610

Usb-pendrive :D

PortaPro-headset

PowerBook G4 15" (siste rev)

tja...

Forresten.. Hvis en prosjektør gjelder som gadget så gjelder i alle fall Wacombrettet mitt!

Lenke til kommentar

Jeg kan jo komme med litt tilbehør jeg har til min SE K700i:

Fulltastatur

Diodelys som blinker når det sendes/mottas signaler som samtale og SMS (spør ikke hva jeg skal med den)

Lommelykt (IBT-20)

Endret av morra
Lenke til kommentar

Rio 32 MB MP3-spiller (Dette var en stund før de fleste av dere visste om MP3-spillere. Dette vidunderet kobles til printerporten (det som var før USB) for å overføre sanger)

Bærbar CD-spiller (Av typen "bære med seg, sette et sted, spille av CD, helst med strømadapter i stedet for batterier", stort mer av fysiske aktiviteter med den var ikke noe særlig)

Sony Walkman (Faktisk relativt ny og sølvfarget, sikkert en av de siste bærbare kasettspillerne som Sony produserte)

Trådløs Gamepad (Av kvalitetsmerket Trust. Veldig digg å bruke til nintendoemulatorer. Får den ikke til å fungere i XP)

Gameboy (Ikke noe advance her i gården. Heldigivs er det den andre versjonen av den første gameboyen. Det vil si større display og kult gjennomsiktig deksel. Finner den ikke lenger, og det ergrer meg veldig)

Motorola GSM-mobiltelefon (Av typen slagvåpen med to linjers display. Krever bæretillatelse og godkjenning av politiet for bruk utenfor privat område. Denne anretningen er fysisk umulig å ødelegge, og fungerer prikkfritt den dag i dag)

Siemens GSM-mobiltelefon (Historiens eneste mobiltelefon med rødt lys og ellipseformet display. Nei, jeg tuller ikke)

Creative 6GB Digital Audio Player Jukebox (Dette var en av de aller aller første MP3-spillere med harddisk. Den er ca like stor som en og en halv bærbar CD-spiller, og veier rundt et halvt kilo, uten å overdrive.

BenQ kredittkortdigitalkamera (Dette minikameraets eneste funksjon er vel å gjengi lyset som det er rettet mot. Fungerte allikevel flott som webkamera helt til det nylig streiket)

Creative 4GB Muvo^2 MP3-spiller (Dette er heldigvis en moderne og flott MP3-spiller)

Dette er klart bare en liten del av mitt eminente gadgetliv.

Endret av HolgerLudvigsen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...