Gå til innhold

Noen som veit hva som kan hvere feil med pcen min?

Yonaz

Anbefalte innlegg

Hei

Når jeg spiller counter-strike og noen skyter på meg kjennes det ut som om jeg har 2 fps i 2 secunder men det står 100 fps der, jeg har Amd 3500 , Gigabyte K8NS Ultra-939 nForce3 250 , Corsair XMS4000PRO TWINX DDR400 1024 MB (2x512) , Ati radeon x800 pro ,350 w strømforsyning og 200 gb på slave.

Noen som har noe peiling på hvor for det skjer , og hvordan jeg fikser det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

nysete skjemkort drivere? (ambefaler omega driverene på www.omegadrivers.net)

rette innstillinger med henhold til opengl/direct 3d?

kan være flere faktorer som spiller inn, men nyeste drivere til gfrafikkort og hovedkort bør funke bra, nevner direct 9.0c også sånn i tilfelle

lykke til

Edit: tok med dette og:

kan kanskje være problem med liten stømforsyning, tok en rask og ikke helt korrekt gjennomgang av den maskinvaren du oppga og viste seg at resultatet ga falrig nerme dine 350Watt. Testen jeg brukte

ps:tviler på at dette er problemet siden du klarer å spille og maskina ikke rebooter å sånt...

Edit 2: Leif Kom Ein Tur

Endret av Midran
Lenke til kommentar

Først hadde jeg 9800 pro og instaler dna drivers , så etter 1 mdn med spilling så plutselig merka jeg at det begynte og lagge max når noen skøyt på meg bytta da til geforce fx 5900 , formaterte pcen lasta ned nyeste chipeset driver , windows update , nyeste nvidia driver og laggen var fortsatt likke ille :(

Lenke til kommentar
windows update

du har vel ikke SP2 vel?? vis ja kan det kanskje være årsaken, den har i visse tilfeller en "kjekk" egenskap til å fucke opp system

(min brors laptop nektet å starte opp med sp2, tok over 1 time å frå frem bruker login bildet)

Lenke til kommentar

er nok ikke sp2 nei.. isåfall ville den blokkert hele spillet, ikke dratt ned fps ;p

last heller ned drivere fra ati.com, er jo trossalt de som lagde kortet. prøv en sikker formatering hvor du legger sp2 på cd, og installerer alt av virusbeskyttelse før tp settes inn. Om dette ikke fungerer er det nok feil på maskinvare.

har du foressten spilt lenge? Om du er "noob" så kan du ha oversett at du har feil instillinger på cs...

James

Lenke til kommentar

kan det meste om data , og er ikke noob , men trur jeg veit hva som er feilen , det er at broren min har kobla pcen sin i switchen og han har pcen full av virus så det ser ut som om det er han som smiter meg med virus ;(

så det jeg skall gjøre nå er at jeg skall formater pcen hans og instalere windows xp med service pack2 med norton antivirus 2005 med auto protect på pcen hans ;)

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...