SteelDragon Skrevet 9. juli 2002 Del Skrevet 9. juli 2002 Kan noen være så snill å hjelpe meg videre? JEg trenger hjelp fra der jeg blir tatt av klærne. Går rundt naken, og vet ikke hva jeg skal gjøre. TAKK!!!!!!! Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 9. juli 2002 Del Skrevet 9. juli 2002 Fra det rommet du starter i skal du gå ut den eneste døra. Så kommer du ut i et stort rom, tror du skal rett oppover til høyre, du MÅ gjemme deg langs veien. Det er kanskje litt vanskelig å finne den, fordi det går en bro fra topp-høyre og inn til et annet rom, altså det er ikke en dør direkte, det er en bro som må krysses. Etter at du kommer inn der møter du på Snake igjen og får alt dritten tilbake. :smile: Slet litt selv, men det er egentlig lett. Lenke til kommentar
GamerLamerFjeld Skrevet 9. juli 2002 Del Skrevet 9. juli 2002 Husk å ta i mot alle Codec-samtaler fra Colonel, hohoho. Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 9. juli 2002 Del Skrevet 9. juli 2002 Quote: Den 2002-07-09 20:44, GamerLamerFjeld skrev:Husk å ta i mot alle Codec-samtaler fra Colonel, hohoho. "Rescue Meryl, and infiltrate Outer Heaven fortress" ROFL! "We have Rosemary" :smile: Har du forresten se Snake dra laksen? Haha! Lenke til kommentar
GamerLamerFjeld Skrevet 9. juli 2002 Del Skrevet 9. juli 2002 Snake dra laksen? Det har jeg ikke sett, nei =) Hvordan får man til det? Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 9. juli 2002 Del Skrevet 9. juli 2002 Kan jo linke til en liten artikkel om det: http://ps2.ign.com/articles/093/093019p1.html Et lite bilde også kanskje ?: :razz:. Lenke til kommentar
GamerLamerFjeld Skrevet 9. juli 2002 Del Skrevet 9. juli 2002 Hohoho, så morsomt =) Han er en morsom skrue han Kojima. Grunnen til at de het Jack og Rose for eksempel var litt av en idè, hvis du så Behind the scenes-saken =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå