DezTruckTor Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Av og til når jeg alt-tab-er mellom to programmer, der det ene er et fullskjermsprogram (f.eks. et spill), og et ikke-fullskjermsprogram (f.eks. firefox), krasjer maskinen. Bildet viser den venstre øverste delen av skjermen forstørret opp, og bildet er halveis gjennomsiktig. Musepekeren ser ut til å se fin ut, men jeg kan ikke trykke på noe. Noen som vet hvorofr denne merkelige krasjen oppstår? Lenke til kommentar
meeg Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Da er det ganske vesentlig hvilken hardware du har. Spesilet skjermkort, hovedkort, minne. En ting du kan sjekke (uavhengig av hw) er om skjermortet kjører på samme frekvens i 3d og 2d. Hvis ikke kan det være veksling mellom 2- og 3d som er problemet. Lenke til kommentar
maturesh Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 som oftest er problemet med oppløsningen inne i spillet og den du kjører på desktop som er problemet. Slikt er det ihvertfall hos meg med R9800PRO Lenke til kommentar
DezTruckTor Skrevet 28. april 2005 Forfatter Del Skrevet 28. april 2005 Hvordan stiller jeg på frekvensen mellom 2d og 3d? (regner med at the er hz du mener) Jeg har LCD, og kjører derfor samme oppløsning både i spillet, og deskop. Lenke til kommentar
meeg Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Hvilket skjermkort har du? Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 (endret) Bildet viser den venstre øverste delen av skjermen forstørret opp, og bildet er halveis gjennomsiktig. Musepekeren ser ut til å se fin ut, men jeg kan ikke trykke på noe. Jeg får også dette merkelige problemet, enkelte ganger. Finner eller ikke ut hvordan jeg på en enkel måte får det tilbake til normal oppløsning. Må bare restarte maskinen. Eneste jeg har funnet ut, er at det må være noe med skjermkortet/driverne, da det varierer etter hvilke drivere jeg bruker. Har et GF6800GT kort. Endret 28. april 2005 av Cola-boks Lenke til kommentar
DezTruckTor Skrevet 29. april 2005 Forfatter Del Skrevet 29. april 2005 Har et GF6800GT kort. Har også et Geforce kort: GF6600GT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå