shakk Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 er på utkikk etter et spill en kan spille sammen på xbox. helst ikke bilspill og spill der en skal "knuse" hverandre. Gjerne et spill der en samarbeider. Flott noen har noen forslag, er litt lei av worms... Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 HALO! HALO! & HALO! ------------------------------------ Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Eheem. Litt spamming ute å går her? On-Topic: Fifa 2005 kan spilles på live, men da bare med en spiller så vidt jeg vet. Dette forutsetter selvfølgelig at du liker fifa-serien. Eller er jo Halo 2 sopm før sagt et konegspill på live. Lenke til kommentar
shakk Skrevet 1. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2005 tenkte ikke på online. tenkte på spill som jeg og kjæresten min kan spille sammen Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 (endret) splinter cell: chaos theory har en ganske ålreit coop-del, det kan dog bli noe frustrerende i lengden ellers har man lego star wars som visstnok skal være ganske bra Endret 1. mai 2005 av Frikky Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 tenkte ikke på online. tenkte på spill som jeg og kjæresten min kan spille sammen Ok, men fifa-serien er også veldig kul der. Lenke til kommentar
simerix Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Halo 1 og halo 2 har bra cooperative muligheter. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Dark Alliance II, Dungeons & Dragons: Heroes eller Hunter: The Reckoning(/Redeemer). spill som er tøffe og støtter coop Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Jeg synes at Halo og Halo 2 er veldig kule mp spill som absolutt er å anbefale... Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 For å si det sånn: Halo (2) er barnslig. Jeg er barnslig og jeg digger det, men det finnes bedre to-player-spill. *tenke* Conker:Live and reloaded! Det er jo et bra multiplayerspill. Barnslig er det, men det har liksom ikke samme barnsligheta som Halo... Dessuten har DET nyeste Rainbow 6-spillet vist en god multiplayerdel (har jeg hørt). Lenke til kommentar
Cord Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Halo 1 og 2 er knall! Og Baldurs Gate 2 synes jeg er veldig ålret. (Jeg og dama har rønna det 3 ganger =P) Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 (endret) Hva er så barnselig med Halo, om jeg tørr spørre? Endret 2. mai 2005 av Arsenal_RULES Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 (endret) Hva er så barnselig med Halo, om jeg tørr spørre? Jeg har bare en morbid illusjon (snakker langt over meg nå) om at halo er barnslig... Har spilt det litt for mye på Live, og det er så mange 7-10-åringer der. Men for all del, min mening er at halo er barnslig. Det er lissom så mange farger der... Snakker om gruntene eller hva de het (de med pukkelrygg). Er liksom ikke helt sikker på hva jeg skulle si nå, men da jeg skrev posten i går var at jeg skrev halo er barnslig kun for morroskyld, Conker er jo enda barnsligere. Sorry for at jeg ødela tråden! Endret 2. mai 2005 av The_Fire Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Sorry for at jeg ødela tråden... hahahahha! Hva betyr morbid? Litt rart å kalle et spill barnselig bare ut i fra fargebruken til spillet. Men som sagt, du bare skrev det for morroskyld! Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Ble bare så frustrert over at jeg ikke klarte å huske hvorfor halo er barnslig... Har egentlig ikke peiling på hva morbide illusjoner er, men vet at postgirobygget har en sang som heter deet... Lenke til kommentar
irio Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Conker:Live and reloaded, er det mulig å spille sånn 2 på en sjerm der, uten å være online? Lenke til kommentar
Magus Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Pariah kommer snart, det har co-op. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Full spekturum warrior skal jo være ganske bra å spille flere sammen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå