Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Drikke meg DRITAFULL! Lenke til kommentar
havfal Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Da fester jeg bort pengene mine på "Marinen" her i Trondheim. oh yeah Da snakkes vi der! trur jeg skal til festningen men trukke jeg orker alikavell... med hvem ? Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Da fester jeg bort pengene mine på "Marinen" her i Trondheim. oh yeah Da snakkes vi der! trur jeg skal til festningen men trukke jeg orker alikavell... med hvem ? gamle klassen din tenkte jeg, men trur jeg holder meg på lade.. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Er ikke for til å drekka, men skulle gjerne ha gjort det. Kanskje et russeknull eller to Men ser ut til at det blir kino istedet. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Skulle egentlig ut å fjortissdrekka, men selvfølgelig ble jeg jo syk da! Typisk.. Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Nå skal jeg ut å ta et par pils. Håper jeg kommer hjem før fire, men man vet jo aldri. Lenke til kommentar
ChalStye Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 (endret) Ola johan siden du respekterer loven så mye, vil det si at du alrdi bryter noen av de? kjører ikke så mye som 1 km over fartsgrensen, sykler alltid med hjelm, venter på grønt lys når du sykler på veien selv om det ikke er en bil i sikte. On topic: drekke Endret 30. april 2005 av ChalStye Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 sykler alltid med hjelm Når ble dette en lov ? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Skal vorse hjemme med et par gode kompiser. Vi skal se dårlig film. Etterpå så bærer det ned til byen, blir vel enten Rio, Tiger Tiger, Frakken eller *grøss* Samfundet. Så lenge jeg holder god avstand til russen så ordner det vel seg. Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Det finnes ingen forskjellige alkoholklasser i så måte annet enn at alkohol er alkohol. korrekt, men det finnes flere undertyper(les: forskjellige drikkevarer) under "alkohol" siden jeg ikke har bedre å fordrive tiden med nu, kan jeg ramse de opp: øl (måles i ølklassene a-g(0-7% alkohol) fruktvin (ikke over 21% alkohol) vin sterkvin brenneevin Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Stemmer det, viktig å huske på at sprit som har større volumprosent enn 60 ikke regnes som alkohol (tenk; til innvortes bruk), men narkotika. Huff, mange narkotikamisbrukere her til lands. :-\ Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Sitte hjemme. Har tentamen på mandag, så det passer dårlig å være fyllesjuk på søndag... Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Jeg skal nok sove.. Hva skal folket på 23 august da?? Gratulere madamen med dagen Lenke til kommentar
ivanp Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 natt til 01 mai skal jeg SPILLE BFV!! Dette siden det er 30år siden saigon ble frigitt og vietnam krigen var over... Drikke øl selvfølgelig! Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Sove. Endring i planene. Skal se filmer hele natta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg