Skeptos Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Jeg driter lang vei i "loven" og respekterer den ikke. Hvorfor ikke det? Splitte mine bramseil, slutt med dette veslevoksne tullet ditt nå da. Det er ikke veslevoksent tull, jeg bare spurte ham. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Dere som er under 18 år og har planer om å drikke, har dere virkelig ingen hemninger når det gjelder å bryte loven? Skal du slutte nå, eller må noen gi deg en ferie? 95% av ungdom mellom 15 og 18 år har drukket. Mas på de også. Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Dere som er under 18 år og har planer om å drikke, har dere virkelig ingen hemninger når det gjelder å bryte loven? Alle har vel en eller annen gang gjort noe som ikke er i henhold til lov og rett. Det betyr ikke at man ikke har respekt for de lover samfunnet har bestemt at borgerene skal følge. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 (endret) TLZ følger visst nok også denne loven. ... Men jeg tror egentlig ikke at det er fordi han "klamrer" seg til loven, men enkelt og greit bare fordi han ikke ønsker å drikke alkohol. Det første du sier er helt feil og det siste du sier er rett. Må også legge til at eg ikke ser ned på folk som drikker slik som du gjør, selv om eg synes det er litt tåpelig å drikker seg dritings hvis det går utover andre. Men det har prinsippielt ikke noe med alkohol i seg selv å gjøre. Endret 28. april 2005 av TLZ Lenke til kommentar
Skeptos Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Dere som er under 18 år og har planer om å drikke, har dere virkelig ingen hemninger når det gjelder å bryte loven? Alle har vel en eller annen gang gjort noe som ikke er i henhold til lov og rett. Det betyr ikke at man ikke har respekt for de lover samfunnet har bestemt at borgerene skal følge. Hvis man har brutt en lov med vilje er det jo tydelig at man ikke har respekt for lovverket. Lenke til kommentar
Skeptos Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Dere som er under 18 år og har planer om å drikke, har dere virkelig ingen hemninger når det gjelder å bryte loven? Skal du slutte nå, eller må noen gi deg en ferie? 95% av ungdom mellom 15 og 18 år har drukket. Mas på de også. Det er jo nettopp det jeg gjør. Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 28. april 2005 Forfatter Del Skrevet 28. april 2005 Dette er ikke rett sted å mase og kjase. Stick to topic. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Ole Johan: Om du er i Danmark da? Blir du å drikke der siden det er 16 år? /forutsatt at du er yngre enn 18..noe det ser ut til. Lenke til kommentar
Skeptos Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Ole Johan: Om du er i Danmark da? Blir du å drikke der siden det er 16 år? /forutsatt at du er yngre enn 18..noe det ser ut til. Nei, jeg kommer uansett ikke til å begynne å drikke. (hvis det var det som var spørsmålet) Lenke til kommentar
Jan Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Ole Johan: Om du er i Danmark da? Blir du å drikke der siden det er 16 år? /forutsatt at du er yngre enn 18..noe det ser ut til. Nei, jeg kommer uansett ikke til å begynne å drikke. (hvis det var det som var spørsmålet) Hvorfor ikke? Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Tapere! For et fantastisk argument? Har du lyst til å underbygge påstandene dine med et bevis snart? Nei. Det er ikke noe argument, men en mening jeg ønsket å ytre. Lenke til kommentar
Skeptos Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Er det så utrolig vanskelig å vente de få årene til dere blir 18, eller bare må dere ha alkoholen nå? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Hvis man har brutt en lov med vilje er det jo tydelig at man ikke har respekt for lovverket. Jeg krysser gaten utenom fotgjengerovergangene når det passer seg, jeg betaler ikke NRK-avgiften min, jeg drakk og røyka og rusa meg i lang tid før jeg ble myndig, jeg har kastet søppel i naturen. Da jeg var 16 jobbet jeg svart en sommerferie og hadde sex med ei 15 år gammel jente. I går lot jeg være å si ifra da jeg fikk igjen 10kr for mye i vekslepenger da jeg kjøpte Aftenposten på Narvesen. OMG! I'm an outlaw! Lenke til kommentar
Skeptos Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Ole Johan: Om du er i Danmark da? Blir du å drikke der siden det er 16 år? /forutsatt at du er yngre enn 18..noe det ser ut til. Nei, jeg kommer uansett ikke til å begynne å drikke. (hvis det var det som var spørsmålet) Hvorfor ikke? Jeg vil bruke penger på noe som er mer fornuftig. Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Tror faktisk det er på tide at denne tråden kommer tilbake til topic ellers er jeg redd den ender på en måte ingen ønsker. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Ole Johan: Om du er i Danmark da? Blir du å drikke der siden det er 16 år? /forutsatt at du er yngre enn 18..noe det ser ut til. Nei, jeg kommer uansett ikke til å begynne å drikke. (hvis det var det som var spørsmålet) Hvorfor ikke? Jeg vil bruke penger på noe som er mer fornuftig. Noen gang prøvd alkohol? Lenke til kommentar
Equilibrium Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 (endret) Skal forresten springe den 1. mai - så det blir nok en rolig natt Hvor er det du skal løpe? Endret 28. april 2005 av Equilibrium Lenke til kommentar
Feh Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 (endret) HA RESPEKT FOR LOVEN! WHO CARES? Bare for å minne på. Dette var en tråd, som spurte "Hva skal DU gjøre natt til 1. Mai?" og ikke en tråd om heter "Synes du det er forsvarlig å bryte loven?" Og du da ole johan, sitter her å griner og er sur fordi mindreårige drikker? Hvorfor? Fikk du kanskje ikke drukket før du ble myndig? kristen? what? sry for OT... just can't help myself... Endret 28. april 2005 av Feh Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Skal forresten springe den 1. mai - så det blir nok en rolig natt Hvor er det du skal løpe? stafett. Øyastafetten som den så flott heter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg