Skeptos Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 EDIT: Moral og lov er 2 forskjellige ting. Er du i det hele tatt istand til å forstå det? Ja, men jeg trekker alikevel sterke paraleller. Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 (endret) Tingen er å gjøre det motsatte av å jobbe, siden det er jo arbeidernes dager det ikke? Derfor leier man en film, masse potetgøll så slenger man seg i soffaen, ser på film koser seg. Det er arbeidernes dag ikkesant? Her har du nok misfortått litt. Dette er arbeiderenes dag. Denne dagen skal være avsatt til å syte. Med andre ord skal man gå i tog å rope høyt om, den nå ikke eksisterende, urettferdigheten. Derfor blir det sett på som en fornærmelse mot "arbeiderene" (les: LO og Ap) å jobbe den dagen. Derfor kommer jeg til å slå plenen, luke ugress og henge opp tøyet utendørs 1. mai. Disse tingene er per definisjon (igjen les: LO og Ap) det værste men kan gjøre den dagen. Endret 28. april 2005 av Dr.Ittsekk Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Øve til eksamen, surt men sant Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 (endret) Tja, skal vel til Korsvika i Trondheim på russe dåpen, om jeg kommer orker. Edit: Er over 18 år. Endret 28. april 2005 av Zemeckis Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Hjemme. Film. God mat. Bourbon. Sove. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 (endret) Kan du dokumentere at de under 18 år ikke kan benytte alkohol Ole Johan? Fordi det tror jeg ikke på. Finner ikke noe selv heller. Hvis det skulle være sant er det en tullete lov - Ikke minst fordi den er helt umulig å håndheve. Edit: Skal forresten springe den 1. mai - så det blir nok en rolig natt. Endret 28. april 2005 av _Julenissen_ Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Skal visstnok bli skjenka full. Lenke til kommentar
ViPeR Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 natt til 1. mai skal det selfølgelig festes tradisjon her i bygda at alle ungdommene samles og drikker seg sjitings natt til 1. mai er den største fester dagen i året etter mitt syn + at jeg er jo russ! og da må jo det feires! Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Da fester jeg bort pengene mine på "Marinen" her i Trondheim. ingenting som 15 åringer som løper fulle rundt blandt russen på marinen..... og blir ledd av Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 28. april 2005 Forfatter Del Skrevet 28. april 2005 (endret) Ole Johan: Du er en av de få jeg har hørt om som følger denne "loven". Jeg er 17 år og jeg drikker. Ikke for å virke tøff, ikke for å være 14izz, men rett og slett fordi det er fantastisk gøy. Jeg driter lang vei i "loven" og respekterer den ikke. Jeg er ikke dum av den grunn. Natt til 1. Mai skal jeg drikke sammen med gode kamerater og venninner på et slags "treff" i nærheten av her jeg bor. Kommer til å bli mye folk, mye jenter, mye sprell og mye moro! Endret 28. april 2005 av Grundig Lenke til kommentar
Skeptos Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Ole Johan: Du er en av de få jeg har hørt om som følger denne "loven". Jeg er 17 år og jeg drikker. Ikke for å virke tøff, ikke for å være 14izz, men rett og slett fordi det er fantastisk gøy. Jeg driter lang vei i "loven" og respekterer den ikke. Jeg er ikke dum av den grunn. Natt til 1. Mai skal jeg drikke sammen med gode kamerater og venninner på et slags "treff" i nærheten av her jeg bor. Kommer til å bli mye folk, mye jenter, mye sprell og mye moro! TLZ følger visst nok også denne loven. Det står det stor respekt av, selv om det ikke kom godt fram av innleggene hans i denne tråden. Men jeg tror egentlig ikke at det er fordi han "klamrer" seg til loven, men enkelt og greit bare fordi han ikke ønsker å drikke alkohol. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Huff, her var det mange kjedelige fortellinger. Kom dere ut på byen, det er tross alt bare natt til 1. mai en gang i året Skal selv ut, ta meg noen øl, sitte å kose meg med noen flere øl, og komme sent hjem Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Tapere! For et fantastisk argument? Har du lyst til å underbygge påstandene dine med et bevis snart? Lenke til kommentar
Skeptos Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Tapere! For et fantastisk argument? Har du lyst til å underbygge påstandene dine med et bevis snart? Nei. Det er ikke noe argument, men en mening jeg ønsket å ytre. Lenke til kommentar
Skeptos Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Jeg driter lang vei i "loven" og respekterer den ikke. Hvorfor ikke det? Lenke til kommentar
Jan Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Utlevere bondevik/valgjerd-diplom til Ole Johan Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Jeg driter lang vei i "loven" og respekterer den ikke. Hvorfor ikke det? Splitte mine bramseil, slutt med dette veslevoksne tullet ditt nå da. Lenke til kommentar
Skeptos Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Dere som er under 18 år og har planer om å drikke, har dere virkelig ingen hemninger når det gjelder å bryte loven? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg