Jørnan Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Har fått en film på pc'en nå, men jeg får ikke spilt den av i Media Player, Nero Startsmart eller noen andre programmer jeg har på pc'en. Det er en divx film i format avi. Jeg har lastet ned en million codecs, men ingen av dem virker. Hva er galt? Lenke til kommentar
miCro Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Prøv å spill av filen med VLC Media Player, den takler det meste. Hvis heller ikke det fungerer er nok ikke filen helt i form. Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 28. april 2005 Forfatter Del Skrevet 28. april 2005 VLC Media Player virket ikke. Den kunne spille av andre filmen og lyd, men ikke denne filmen. Kan det være noe annet som kan få spilt av denne filen? Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Kan det være at AVI-filen rett og slett er defekt? Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 28. april 2005 Forfatter Del Skrevet 28. april 2005 Hvordan sjekker jeg om den er defekt? Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 28. april 2005 Forfatter Del Skrevet 28. april 2005 Takk. Men den virket ikke den heller. Fikk ikke konvertert den, eller spillt den av. Andre forslag? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Last ned filmen omigjen fra en annen kilde Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 (endret) Last ned AVIcodec og sjekk om denne kjenner igjen filen og hvilke formater/codec'er som er brukt i filen. Om AVIcodec ikke identifiserer filen, så er filen enten defekt eller fake/falsk. Endret 29. april 2005 av sofTest Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå