Dan Hansen Skrevet 9. juli 2002 Del Skrevet 9. juli 2002 ... eller har miljøet blitt bedre her inne i det siste? Lenke til kommentar
Zink Skrevet 9. juli 2002 Del Skrevet 9. juli 2002 Dan, jeg syns du gjør store framskritt for tiden, og bidrar til en både munter og seriøs tone i forumet ...eh, seriøst så setter jeg også større pris på forumet nå enn før. Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 9. juli 2002 Del Skrevet 9. juli 2002 tror det er fordi nå begynner noen å komme hjem fra feriene, og da må de ha noe å gjøre. -og da er det med et noe å svare på, ergo er man for travelt opptatt til å spamme og tulle. Lenke til kommentar
smetho Skrevet 9. juli 2002 Del Skrevet 9. juli 2002 Har faktisk merka bedring etter de 2 ukene jeg hadde på Kreta....:smile: La oss håpe det fortsetter! God sommer forresten! Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 11. juli 2002 Del Skrevet 11. juli 2002 mulig at det er på grunn av sommerferie i alle landets ungdomsskoler`? 8-10 klasingene (bevisst) har ikke tilgang til internett lenger og mor setter sine begrensninger? eller så er det bare at alle andre har et bra liv, mens vi som sitter her ikke har så mye å skryte av? Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 11. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2002 Du sier noe. Det ble faktisk bedre samtidig som skoleferien begynte. Da vet vi hva vi har å glede oss til i midten av august da :sad: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå