knutby Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Noen flere en meg som har blitt hekta på El Caco? Var ved tillfeldigheter jeg kom inn på en konsert og siden har jeg ikke klart og legge dem fra meg. Favoritt låten må bli Substitute og Down the lake Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 fortell litt mer om dem, sjanger osv.. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 har hørt om de men vet ikke så mye hva de spiller o.s.v. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Så de på Svisj for en tid tilbake. (Tror jeg) De fengte meg ikke, for å si det sånn. Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Hørte en sang på svisj, helt greit, men ikke noe mer. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Har vært på en konsert, kjøpte ei plate også (Solid Rest). Plata er grei, men live er jo bedre da. El Caco spiller stoner/heavy metal; de spilte vel mer stoner før, mens sisteplata er mer heavy. Marionette er ei kul låt. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Viva! El Caco er flotte greier. Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Har vel vært på svish ja.. Ikke det helt store, synes jeg Lenke til kommentar
Endre Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Har ikke veldig sansen for den nyeste plata. Viva er vel igrunn den beste, selv om jeg ikke har hørt allverdens fra den. Lenke til kommentar
Captain_Poon Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Digger "Solid Rest" skiva.. Har ikke hørt så mye på den siste. El Caco er helt crazy live, anbefales Lenke til kommentar
knutby Skrevet 29. april 2005 Forfatter Del Skrevet 29. april 2005 Viva! El Caco er flotte greier. noen som er med iallefall! Som Captain_Poon sier, Live er de konge. Skikkelig bra opplegg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå