Halvliter Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Oppgåve 1. Låt 1. er A Saucerful of Secrets Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 29. april 2005 Forfatter Del Skrevet 29. april 2005 Det er riktig! Her følger fasiten: Oppgave 1: Pink Floyd - A Saucerful of Secrets - Careful with that axe Eugene Oppgave 2: Yes - Yours is no Disgrase Oppgave 3: King Crimson - Lark's Tongues in Aspict Part One Oppgave 4: Tangerine Dream - stratosphear Oppgave 5: Amon Düül II - Deutsch Népal Oppgave 6: Captain Beefheart and his Magic Band - Pena Oppgave 7: Rush Oppgave 8: The Moody Blues Oppgave 9: Queensrÿche Oppgave 10: Dream Theater - Awake Oppgave 11: Kraftwerk - Tour De France Oppgave 12: Traffic - The Low Spark of High Heeled Boys Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Blæ, oppgave 4 og 9 burde eg ha klart. Jaja, kjekt med jernteppe av og til. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Floyd-låta er feil! Hahaha. My bad der...hva tenkte jeg på? Lenge siden jeg har vært på de platene av Pink Floyd nå. PF har igrunn vært på hylla i 10 mnd nå. Er så mye å oppdage at de har gått i glemmeboken gitt.. jaja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå