Joachim_F Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Det gir en viss trygghet å vite at det alltid er noen der ute som står klare til å rykke ut for å hjelpe, skulle katastrofen inntreffe. Vi håper bare virkelighetens redningsarbeidere er litt mer kompetente enn klønene i Emergency 3. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Dette må jeg si var slakt. Kunne tenke meg spillet, men etter den omtalen så tror jeg at jeg styrer pent unna. Takk for advarselen kan jeg vel si. Lenke til kommentar
kommando Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Morsom omtale, godt skrevet! Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Et slikt spill kunne jeg tenkt å være litt "ulovelig" bare for å prøve Hvirker ikke som et av tidenes spill akkurat. Takk, som sakt, for advarselen. Skal ikke engang tenke på dette spillet. Lenke til kommentar
Sombie Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Jeg har selvsagt kjøpt spillet og erget meg grenseløst over det dårlige kontrollsystemet og de mildt sagt idiotiske menneskene i tyskland(regner med at det er der vi spiller) Som annmelder skrev så er dette et spennende spill som feiler litt, men det skal ikke rettes opp så mye for at jeg skal ta det frem igjen Lenke til kommentar
brd Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 dette spellet skal eg ikkje kjøpe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg