Gå til innhold

Leilighet, Internet og sommerjobb..


Marvil

Anbefalte innlegg

Jodajoda, ting begynner å bli bra her..

 

Har flytta for tredje gang dette skoleåret, denne gang ut fra studentboligene til SOPP (Studentsamskipnaden i Oppland), til en leilighet på litt over 130 kvadrat sammen med 3 andre fra klassen/skolen. Fire soverom, gang, vindfang, kjøkken, stue, veranda og hage. Stua er stor og er utstyrt med 5-1-lydsystem, data (styrt via nettverket), DVD, TV, samt prosjektor. :) Kabel-TV og Internet på de fleste rom. Hagen er normal størrelse på, og har troa på svær trampoline og badebasseng der en gang i fremtiden. Leilligheten ligger i første etasje i et ganske stort hus, så er det vel to litt mindre leiligheter i overetasjen (står tomt nå).

 

Etter å ha bodd her litt over en uke uten Internet, gjorde det godt at NextGenTel-mannen kom på besøk her i dag tidlig og satte opp modem mot den feite 8mbits-linja vår. :) Det er et sant helvette å bo uten internet..

 

I tillegg til pen bopel, har jeg skaffa meg sommerjobb ved Biltilsynet i Sogndal i sommer. Fikk først tilbud om jobb ved Telenors Feilmelding, men da måtte jeg bo her på Gjøvik i sommer, noe jeg ikke hadde spesielt lyst til.

 

Knall!

Bilder får komme en annen gang..

 

:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så bra ut det! Deilig med prosjektor i stuen. :D

 

Gleder meg til å flytte for meg selv, jeg.

Hehe, jepp. Lite som slår en skikkelig DVD sent på natt på prosjektor sammen med hjemmelaga brownies (det skjer litt for ofte). Tror det har flytta inn noen over oss, de blir sikkert litt irritert når vi ser Die Hard og slikt, men.. :p

 

Rått å bo for seg selv igrunn. Hadde det knall hjemme også, men det å bo et stykke unna, og alene, er noe helt spesielt..

Endret av Marvil
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...