Bruners Skrevet 9. juli 2002 Del Skrevet 9. juli 2002 Hvilket hovedkort er det annbefalt at jeg kjøper? og bør jeg velge DDR kontra RD? Har ikke lyst å bruke noe serlig mer en 15-1600 kroner på ett hk, eller bør jeg det? Lenke til kommentar
bender Skrevet 9. juli 2002 Del Skrevet 9. juli 2002 Jeg personlig er veldig glad i hovedkort med RD ram. De har en fantastisk minneytelse du vil fort merke. Du vil sikkert høre mange argumenter for DDR og RD, men alt i alt er DDR løsning den rimeligste og også den tregeste av de to. RD ram maskinene overgår alle andre hovedkort serier såfremt den er koblet sammen med 850 eller 850E chipsettet. Det sistnevnte chipsettet er ekstremt raskt og for en som vil ha en skikkelig seriøs maskin å bygge, bør satse på en av de kortprodusentene som har det nye 850e chipsettet. Den skal du bygge ut med PC1066 ram for å opnå maks ytelse. Men om det er riktig for deg å kjøpe den dyrere 850(e) løsningen eller en av de andre rimeligere chipsettene kan jeg ikke si annet enn at du må bestemme deg for å kjøre windows i 280kmt med miniturbo eller windows i 300kmt med blodig snadder turbo :smile: ting går fort med p4 og 850e hovedkort Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 10. juli 2002 Del Skrevet 10. juli 2002 Feilpostet -- stenges. mvh., Vegard, moderator Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg