staagri Skrevet 22. november 2001 Del Skrevet 22. november 2001 Hei! Har et lite problem. Jeg la inn windows ME på maskinen til en kamerat nå, å da gjorde jeg det hjemme fordi han har analog linje hos seg å da tar det x-antall timer å laste ned oppdateringene hos han. Så da var nettverkskortet mitt i maskinen når den var her, men nå når jeg skulle legge inn analog oppkobling til han igjen finner ikke windows modemet. Får bare opp at win ikke finner noe "nytt" modem. Har prøvd det meste, har bla. tatt ut modemet og satt det i igjen i håp om at det skulle innstaleres igjen, men nei! Det er sikkert noen filer som ligger å blokkerer for modemet, etter at der var nettverkskort i maskinen! Noen som vet hva jeg skal gjøre for å finne det forsvunne modemet?? [ Denne Melding var redigert av: staagri på 2001-11-22 13:11 ] [ Denne Melding var redigert av: staagri på 2001-11-22 13:14 ] Lenke til kommentar
staagri Skrevet 22. november 2001 Forfatter Del Skrevet 22. november 2001 Noen som kan hjelpe meg????+ Lenke til kommentar
jan rune Skrevet 22. november 2001 Del Skrevet 22. november 2001 plug and play nettverkskort? fjerna du nettverkskortet fra device manager før du fjerna det? Lenke til kommentar
staagri Skrevet 22. november 2001 Forfatter Del Skrevet 22. november 2001 Nei jeg slettet det etter jeg tok ut kortet, men det funket ikke da heller! Har slettet alt som har med nettverkskortet tror jeg!! Lenke til kommentar
staagri Skrevet 22. november 2001 Forfatter Del Skrevet 22. november 2001 På topp igjen gitt!!!!!!! Lenke til kommentar
sub1343 Skrevet 23. november 2001 Del Skrevet 23. november 2001 Prøv og sette det i en annen pci slot (vist det er et pci modem)er det usb så dra ut pluggen mens maskinen er på og sett den inn igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå