lysbryter Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Jeg kommer nok veldig snart til å investere i en fristende Nokia 6230i. Samtidig vil jeg også kjøpe meg bluetooth handsfree for å bli kvitt ledningsstyret når jeg kjører bil. I den forbindelse lurer jeg på om det er noen som har erfaringer med Jabra BT110 eller Epox BT-HS01C? Jeg vil ikke gå noe over dette i pris. Hvilken av dem (eller tilsvarende) er å anbefale? Lenke til kommentar
lysbryter Skrevet 29. april 2005 Forfatter Del Skrevet 29. april 2005 At ingen her har erfaringer med billige blåtann-håndfrisett har jeg vanskelig for å tro... Lenke til kommentar
nomore Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 ser at du har en øvre prisgrense her, men eg vil alikevel komme med en anbefaling som bryter denne. og det er sony ericssons HBC-300. dette er en liten boks du monterer i bilen, med høyttaler eller direkte til stereoen. dette er luksus, da du setter deg inn i bilen, og vrir om tenninga så kobler handsfree'en seg til mobilen og den er klar til samtaler. så enkelt! du slipper å ta den ut av lomma, og du slipper å henge noe på øret. i tillegg har du en liten fjernkontroll som du besvarer/legger på samtaler med, eller styrer lyden. perfekt! har denne selv og må bare anbefales! ligger vel ca på 1500-1600kr... men er verdt det! Lenke til kommentar
ottbor Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Skal flere kunne bruke bluetooth handsfri settet bør du kjøpe SonyEricsson Bluetooth for Bil HCB-300. Er det bare du som skal bruke det (dvs en bruker) er Nokia Bilmonteringssett CK-1W Bluetooth veldig bra. Jeg har HCB-300 i privat bilen der vi er 2 som kan bruke det, den søker etter tlf som sist var logget på og så på den enste som er registert. I jobbe bilen har jeg CK-1W som er utmerket om det ikke er andre brukere da den kun takler en tlf. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 bruker hbh-600 med min 2020. Liker faktisk å ha det på øret.. Lenke til kommentar
Arne M Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Har kjøpt Hama Cruiser fra Clas O for 795 kr, Fungere utmerket. http://www.clasohlson.no/shop/store/frames...+9%3A47%3A50+PM Arne M Lenke til kommentar
lysbryter Skrevet 30. april 2005 Forfatter Del Skrevet 30. april 2005 Irriterende at e-post-varslingen på forumet her ikke virker. Jeg får aldri varsel når noen svarer på sakene mine lenger... Jeg tviler ikke på at bilmonteringssettene er bra. Det hadde nok vært ideelt, men jeg er i tvil om jeg er villig til å bruke såpass med penger på det, hvis kvaliteten på de billige handsfree-settene er bra. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 yatack selger HBC-30 for 961 kroner. Det er nokså billig syns nå jeg Lenke til kommentar
ottbor Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Skal du ha fastmontert handsfri er ikke de billig løsningene gode nok, sats på noe som funker. Det svarer seg i lengden! Lenke til kommentar
hosthus Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Jeg kommer nok veldig snart til å investere i en fristende Nokia 6230i. Samtidig vil jeg også kjøpe meg bluetooth handsfree for å bli kvitt ledningsstyret når jeg kjører bil. I den forbindelse lurer jeg på om det er noen som har erfaringer med Jabra BT110 eller Epox BT-HS01C? Jeg vil ikke gå noe over dette i pris. Hvilken av dem (eller tilsvarende) er å anbefale? Heisann! Jeg har litt erfaring med det epox-headsettet du refererer til. Kjøpte det, og brukte det et par ganger, før jeg forsto at lyden og comforten ikke var god nok. Vil anbefale deg å legge litt mer penger inn i kjøpet ditt, og vil iallefall fraråde deg å kjøpe epox headsettet. Ville bare advare... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå