Innos Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Synn det er den stygge versionen av kabinettet, det fins en som er rundt oppå, og en som er stor foran og mindre bak, tror det er håndtak ellerno, synes disse er det eneste "fjortis" kabinettet jeg liker. Men så er dette sikkert bare en lokkalike, ikke et kabinett produsert av alienware, sånn som alle har gjort med lian li pc60. Er forresten alienware kabinettene gode, ellr er det bare fordi det er alienware alle vil ha sånne? Hadde det vært en av de nye kabinettene demers, så kansje, men ikke predator. Lenke til kommentar
NR47 Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Tøft kabinett. Hadde kjøpt det om jeg ikke hadde et fett et fra før. Lenke til kommentar
Farnell Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 (endret) Det kabinettet er F.U.B.A.R Endret 11. mai 2005 av Farnell Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 (endret) Noen som vet dimensjonene på kabinettet? Selv synes jeg det var ganske stilig... Endret 15. mai 2005 av AMD 4ever! Lenke til kommentar
Porsta Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Synes ikke at det var sånn super stilig jeg. På grensen til fjortis kabinett Lenke til kommentar
WeXeL Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Hadde kjøpt det om ikke jeg ikke jeg snart skulle lage kabinett i tre Litt sånn fjorttis utsende men tøft alike vell Lenke til kommentar
ADT Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Persolig synes jeg det er digg med et kabinett til 2,5k. Da kan jeg på en måte si at alt annet er "billigdrit" Lenke til kommentar
Innos Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Persolig synes jeg det er digg med et kabinett til 2,5k. Da kan jeg på en måte si at alt annet er "billigdrit" Ikke akuratt, er den del folk med lian li og coolermaster kabinetter der ute, mange av dem blir du eid av. Lenke til kommentar
ADT Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 (endret) Persolig synes jeg det er digg med et kabinett til 2,5k. Da kan jeg på en måte si at alt annet er "billigdrit" Ikke akuratt, er den del folk med lian li og coolermaster kabinetter der ute, mange av dem blir du eid av. Først av alt er det ingen Cooler Master kabinetter som koster mer enn 1,6k. For det andre er det særdeles få Lian Li kabinetter som koster mer enn 2,5k... Det er kun tre typer på microplex for eksempel, hvorav en ikke er på lager . Endret 15. mai 2005 av ADT Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 (endret) En kompis fikk sitt i går, det var flimsy saker.. ikke noe jeg ville ha brukt til noen av maskinen mine... Edit: dager går i surr Endret 15. mai 2005 av Pritorian Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå