Tdnoz Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Er der mange som har fått med sei den alienware clonen på komplett??? med navn Predator??? digg! http://komplett.no/k/ki.asp?sku=305158&cks=PRL Lenke til kommentar
slettet Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 For å være litt kjip: Kven bryr seg? AW-kabinetta ser for jævlige ut! Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 tror dette emnet har vært oppe før ... dess uten ser de forfærdlige ut! Lenke til kommentar
Midran Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 14-tiss kabinett, men hei! folk er jo litt loco og Lenke til kommentar
sigen Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Er en stund siden jeg så den ja, og det er ikke noe point i å ha AW-kabinett, hvis du ikke har syyyk hw inni Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Enten så har man Alien Ware PC eller så har man det ikke.. Men designet er kult, selv om jeg ikke mener at "allmenheten" burde ha tilgang på sånne skjønnheter/råskap! Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 For å være litt kjip:Kven bryr seg? AW-kabinetta ser for jævlige ut! Jeg må si meg enig. Lenke til kommentar
Eijnar Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Er en stund siden jeg så den ja, og det er ikke noe point i å ha AW-kabinett, hvis du ikke har syyyk hw inni wink.gif Hva mener du med syk HW? Er det go dkjøling i AW kabinetter eller? Synes også de er stygge som f... Lenke til kommentar
sigen Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Det jeg mener med syk hw, er f.eks. en p4 4 GHz (ja, de klokker pc`ene sine) med 2/4GB RAM, et ATI X850XT 256MB GDDR skjermkort, osv. Det er det som vanligvis er inni en AW-pc, eller litt lavere specs kanskje Lenke til kommentar
Eijnar Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Ja skjønte det, sigen, men mente egentlig å spørre om det som oftest var syk HW i et AW kabinett fordi det hadde så god kjøling. Men det ble jo i 2 sp.mål. så var kanskje ikke så lett å forstå sammenhengen Lenke til kommentar
sigen Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 ah, sånn ja Vet faktisk ikke så mye om kjølingen, men jeg skulle tro at det var det, siden det overklokker pc`ene sine ut fra fabrikken å sånn Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 synes faktisk at de er litt stilige. men ville ikke kjøpt et selv. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Alienware kabisser er råe..veldig stilige kabbiser. Lenke til kommentar
AnVli..p4 Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Scortech.. du må huske på at enkelte folk ikke liker sånne merkelige kabinetter da f.eks jeg har et TT xaser3, og jeg missliker dette kabinettet stekt.. skjønner ikke hvorfor jeg bestillte det engang.. skal man ha noe som man ikke går så fort lei av, må man nesten ha et stilrent kabinett, eller bare være 14 år Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Jeg har selv et Cooler Master Centurion. og angrer som bare det for at jeg kjøpte det. fint utenpå synes jeg.men det er alt.hehe Lenke til kommentar
Digitize Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Jævlig fett kabinett ! Dersom det er "bygge-vennlig" inni, så spørs det om ikke jeg bytter ut kabinettet på en av mine gamle pc'er. Smaken er som baken, personlig digger jeg AW "looken", ser kult ut! Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Smaken er som baken, personlig digger jeg AW "looken", ser kult ut! Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 (endret) Skulle gjerne ha sett hvordan dette kabinettet ser ut inni. noen her som har en link eller som vet hvor på nettet jeg kan få sett inni dette kabinettet?? Jeg har alltid digget Alienware. og denne kopien ser ikke så værst ut utpå ihvertfall. Men skulle ha sett inni dette kabinettet før jeg lager noen planer videre Endret 2. mai 2005 av Scortech Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Noen som vet om dette er en kopi eller orginalen? Lenke til kommentar
ADT Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 100% sikkert ikke originalt, da det ville hatt ett annet navn, og vært MYE dyrere... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå