sonycam Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 jeg skal ha en billig pc som skal brukes til skriving , internett og dvd-titting , ikke spill Jeg har kikket på Dell Inspiron 510M, da med en Intel® Celeron® M prosessor 350 (1.30GHz, 1MB L2 cache, 400MHz FSB)+ 15.0" XGA., 512Mb. 333 Mhz minne og DVD +-brenner Denne kommer på 5900 inkl. moms og frakt. Er det et godt kjøp? Er det noen pcer som slår den helt klart i denne prisklassen? Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Vurder Pentium M, den har Speedstep som klokker ned cpuen når du ikke kjører noen krevende programmer så pc-en blir kaldere så du får mindre viftestøy. Lenke til kommentar
St Thicket Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 (endret) Det er akkurat den modellen jeg sitter og skriver på nå. Dette er en PC som funker fint til kontorapplikasjoner, men skal du bruke den mye på batteri, bør du kjøpe et ekstra batteri med høyere kapasitet. Skal du utnytte batteriet max, bør du satse på den tregeste Pentium M prosessoren, men det blir fort mye penger, så det er ikke verdt det. Skal du ha en god skjerm, er det verdt pengene å gå over til skjermen med 1400x1050 som oppløsning. Jeg mener dette er et godt kjøp. Har hatt min i litt over en måned, og er storfornøyd. Edit: Viftestøyen er ikke høy på min modell (celeron) Endret 28. april 2005 av Snublefot Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå