Lanka Skrevet 28. april 2005 Forfatter Del Skrevet 28. april 2005 (endret) Kan noen anbefale en? Brukes til å surfe og se på filmer.. Mulig kjøre spill.. Eller burde jeg satse på en konverteringsplugg. En IDE til S-ATA konverterer Endret 28. april 2005 av Lanka Lenke til kommentar
Joggi Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 anbefale hva hk? kontrollerkort? Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 28. april 2005 Forfatter Del Skrevet 28. april 2005 Hva er kontrollerkort Lenke til kommentar
cyberpet Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Et kontrollerkort et et utvidelseskort som kan gi S-ata funksjonalitet til ditt nåværende hovedkort Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 28. april 2005 Forfatter Del Skrevet 28. april 2005 Åja anbefal det da.. Jeg vet ikke hva som er best. Å kjøpe konverterer? Kontrollerkort eller bytte hk ( sistnevnte vil jeg ikke prøve grunnet mye styr ) Lenke til kommentar
kjhanken Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Du kan jo kjøpe et SATA kontrollerkort Sceptic Les denne posten på nytt igjen, så har du anbefalingen du er på jakt etter. Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 28. april 2005 Forfatter Del Skrevet 28. april 2005 Hmm oki! men hva gjør akkurat dette pci kortet? Hvilken utgang plugger jeg til den? Dvd-brennern skal på en måte være intern i kabinettet. Hvordan kommer en evt ledning fra utsiden på baksiden av kabinettet inn foran? Lenke til kommentar
Joggi Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 alle koblinger er på selve kortet og ikke utenfor slik som utgangene på feks et lydkort s-ata kablene setter du rett på kortet sine kontakter du må sannsynigvis installere drivere for kortet da Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 28. april 2005 Forfatter Del Skrevet 28. april 2005 Gir dette lik hastighet som om jeg hadde hatt S-ATA muligheter på hovedkortet mitt? Eller reduseres hastigheten ut og inn av Rom-en siden det er via IDE også? Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 28. april 2005 Forfatter Del Skrevet 28. april 2005 Hvis det står mellom 2 kontrollkort... Bør jeg velge Denne? Eller Denne? Lenke til kommentar
srbz Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 (endret) Jeg har akkurat investert i en ny DVD-RW Rom ( Plextor PX7125A ) det er feil. Plextor PX-712SA heter den, med S istedenfor 5. Selv synes jeg du skal kjøpe et kontrollerkort. Tenk da grundig over om du har behov for flere IDE-porter, for da kan du like gjerne legge i en hundrings til for en slik: http://www.clasohlson.no/?AFP=store/fs_mm....47&IsCampaign=N (eller en av de som komplett har som var litt dyrere). Ikke la deg lure av at det er clas ohlson, jeg har selv testet akkurat det kortet, og kan bekrefte at ihvertfall IDE-porten funket greit, en kompis har nå 2 disker koblet til der... Jeg lover deg: clas ohlson er et absolutt bedre valg for handling av pc-deler i forhold til elkjøp og expert, ihvertfall hvis du ser på kompetanse hos de ansatte... Endret 28. april 2005 av surbz00r Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 28. april 2005 Forfatter Del Skrevet 28. april 2005 Aha. den på komplett kostet 295 da? Og denne fra Clas Ohlsen koster jo 395? Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Aha. den på komplett kostet 295 da? Og denne fra Clas Ohlsen koster jo 395? pluss ca 100-130 i porto fra komplett.. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Du kan jo selge/bytte den? Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 29. april 2005 Forfatter Del Skrevet 29. april 2005 Du kan jo selge/bytte den? Selge/Bytte? Jo en mulighet det. Jeg kjøpte den for 600 ,- på Qxl. Er det et godt kjøp og for godt til å selge? Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Hvis du får min. 600,- for den har du ikke tapt noe, i hvertfall.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå