Ni kon Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Se artikkelen her. Hyl! Trodde han hadde gjort det bedre som Sumobryter. Noen finner sikkert denne tråden morsom Lenke til kommentar
simes Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Muay Thai er jo Thaiboksing! Ikke kickboksing! Det er faktisk en betydelig forskjell. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Muay Thai er jo Thaiboksing! Ikke kickboksing! Det er faktisk en betydelig forskjell. Thai boksing er jo skummelt. De slår jo ut de fleste. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Trent i 3 uker og skal gå kamp, er han gal? Jeg har trent Muay Thai i 4 år og turte aldri gå kamp. Han er nok den siste personene jeg kunne tenkt ville begynne med noe sånt. Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 kom ikke å si at den slubberten av en osbourne tok ut en Muay Thai veteran?? de er jo så farlige at du er modig om du skyter på de...! uansett.. jeg tror ikke noen på den artikkelen Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 uansett.. jeg tror ikke noen på den artikkelen Hvorfor skulle de lyge? Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Det er ikke sikkert at artikklen lyver, men det kan hende at veteranen liker penger, noe som the Osbournes har mye av... Lenke til kommentar
Rairai Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 blir så irritert over at de ikke har klart å fått meg seg forskjellen på kickboksing og thaiboksing! tviler på at han har tatt en muay thai veteran, jeg mener det er den mest effektive og aggressive kampsporten som finnes, jeg har så lyst å begynne med det men da må jeg dra til byen så jeg gidder ikke.. (btw hvis noen vet om noe i bærum fortell meg om det) Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Kan jo hende den kampen er fiksa. Jeg nekter å tro at han kan bli så god på så kort tid. Det tar tid å herde leggene, og kamperfaring må man skaffe over tid. En grunn til at noen blir kalt for "veteran". Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 jeg har så lyst å begynne med det men da må jeg dra til byen så jeg gidder ikke.. (btw hvis noen vet om noe i bærum fortell meg om det) Jeg kan lære deg. Men du må nok til byen ja, er ikke såå langt. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 @Goophy hva er filosofien til Thai Boksing? Drep først og spør etterpå? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 @Goophy hva er filosofien til Thai Boksing? Drep først og spør etterpå? Nja, det kan kanskje se sånn ut for "utenforstående". Men det er faktisk ganske strikte regler på bruk både i kamp, sparring og eller (er jo ikke lov å bruke kampsportteknikker på gata uansett). Nå har jeg aldri prøvd å drepe noen, så jeg vet ikke helt hvor lett det er, men det ska nok gå. Lenke til kommentar
Rairai Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Goophy, hvor i byen er det da? koster det mye? Og forresten, hvordan er det med rulleblad? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå