Det0x Skrevet 9. juli 2002 Del Skrevet 9. juli 2002 Hei Jeg har en xp1900@1740Mhz. Ligger på ca 45 grader med maxload med en "Dr.Thermal ti-v77 Series" cpu vifte... Den er 100% stabil med fsb på 145 som gir 1740 mhz, kan kjøre den på 150 fsb men da låser box'en seg i quake3:( Det rare er at det er kun quake som får pc til å låse seg... jeg er en quake nerd så det er ikke snakk om da å kjøre den på 150 fsb... Vet at det er cpu'en som stopper meg... er sånn snakke greier under POST i starten av oppstarten :> Sier noe i om at cpu'en ikke kan boote fordi den er for mye overklokka eller.no Gir den seff 1.85 volt da Det jeg lurer på er om jeg kan nå høyere hastigheter med bedre cpu vite? Lenke til kommentar
Det0x Skrevet 9. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2002 Hehe.. Glemte å skrive hvordan hardware jeg har... :razz: Det jeg har er alltså: *Asus a7v333* *Xp 1900(dah)* *Twinmos 256mb 333mhz* *Gf2 mx Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 9. juli 2002 Del Skrevet 9. juli 2002 Hei..! Jeg har samme Hardware som deg bare at jeg har Samsung PC2700 ram. Og en TaiSol ribbe med en papst vifte oppå. Jeg kan kjøre 3Dmark med fsb på 144 på 145 låser Pcn seg. Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 9. juli 2002 Del Skrevet 9. juli 2002 ja du er ikke den eneste som får PC'n til å klikke i bare et spill.. hos meg var det CS som klikka.. har blanding av masse sucky ram.. Nå er det Warcraft 3.. og bare det som klikker. For se nå hva som skjer når jeg har klokka ned. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå