bastar Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 NY pC Komponent Type Butikk Pris Kurs Hovedkort Abit AX8 Komplett.co.uk 79,5 11,54 Minne Corsair TWINX512-3200C2 scan.co.uk 93 11,54 Harddisk Seagate Barracuda 250G scan.co.uk 73,19 11,54 Skjermkort Gigabyte x800 xl scan.co.uk 215 11,54 TV Tuner Hauppauge WinTV PVR 150MCE scan.co.uk 54 11,54 DVD rec Nec 3520 silver Komplett.co.uk 35 11,54 Nettverk Linksys wireless G Komplett.co.uk 29 11,54 CPU athlon 64 3200 Komplett.co.uk 126 11,54 Sum PSU Mist 500 Microplex 900 1 CPU vifte Mist Microplex 125 1 CPU kjøler Thermalright XP 120 Microplex 298 1 Kabinett HT 400 Vendur.no 3027 1 Håper dette funker sammen. deilig med lydløst skjermkort Lenke til kommentar
bastar Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2005 (endret) Nå har første del av pakkene kommet. Jeg har fått inn fra microplex og vendur, vifte, strømforsyning, cpu kjøler og kabinett. Jeg vet ikke om flere er int. i å se på hva jeg får til og hva som skjer fremover, men siden jeg var litt usikker på hva jeg skulle sette sammen selv kommer jeg til å skrive litt om hva jeg får tak i, hvordan det var å sette sammen delene og hvilken program vare som jeg skal bruke. Siden jeg får resten av delene i slutten av mai, skriver jeg bare om de delene jeg har fått inn så langt, seff. Legger ut bildene her, men det er ikke så mye å kommentere; Viften er en Mist vifte og ser grei ut. Håper den er så stillegående som mulig. Den skal i tilfelle gå på 1000 rpm. Thermalright Xp120 er stor, men veier ingenting. Aluminiums kjøleren gir veldig godt inntrykk. Det fulgte også med endel på denne kjølern. en p4 ramme. goop på tube. festemekaninsmer for viften. Ser meget bra ut. Vanskelig å si hvor godt den vil kjøle nå, men er spent på resultatet med denne. MIST PSU'en er stor. Skulle tro den var større en atx standard, men er nok innenfor specsa. Den veier også ett tonn, minst 2-3 kilo uten at jeg har veid den, men tro meg den veier bra. På molex kontaktene er det små hendler slik at en enklere kan plugge på disker osv. Dette er et pluss. Det er en stor 120 cm vifte på den, og den gir inntrykk av kvalitet. Kabinett er også forholdsvis tungt, frem tungt. Det er veldig bra finish på fronten, men ser en bak og resten av kabinett er så som så. Men dette er jo ikke noe som synes hvis den står i et rack da, vel og merke. Det var en mengde ting med i kabinettet, men kommer inn på montertingen av dette når jeg har fått resten av delene. Fjernkontrollen blir spennede å se hvor vil fungere, den har et hjul som skal styre musen når en beveger seg utenfor brukergrenssnittet til mediaportal som jeg har tenkt å bruke som standard grensesnitt. Endret 16. mai 2005 av bastar Lenke til kommentar
bastar Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2005 (endret) Jeg kommer tilbake med mer Endret 5. mai 2005 av bastar Lenke til kommentar
nekroman Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 (endret) Jeg er iallefall interessert i mer! Du har valgt en annen løsning enn Shuttle-standarden. Noen spes grunn til det? Edit: hva med prisen? Endret 19. mai 2005 av nekroman Lenke til kommentar
AztroM Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Jeg er også intressert ! har også tenkt på å kjøpe en "htpc" fra netshop eller lignende. men ser at her på forumet blir SFF-maskiner mest brukt noen spesiell grunn til dett mon tro ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Fine greier, men de bildene var nok for store iforhold til forumreglene. Uansett, lykke til! mvh Sobient Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå