destroyy Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 (endret) Hei,som sagt driver jeg å lager et trekabinett, noe som medfører at jeg ikke kan ha vanlige skruer (de som følger med til viftene) Noen som vet hva slags type skruer det er? og eventuelt hvor jeg kan få kjøpt de? Trenger noen som er 1.5cm +- nemlig Vet ikke om detta er riktig plass,men fant ingen annen Endret 28. april 2005 av destroyy Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Kan du bruke en bolt med mutter? Lenke til kommentar
bigbom Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Det avhenger av hvaslags "tre" du bruker, finer, spon eller planker. For finer så bør du bruke gjennomgående maskinskruer med mutter sprenskive og ei underlagsskive med stor diameter. For spon så forbor først føre du bruker treskruer, eller så er det fort gjort at de spekker. For planker så bruker du valige treskruer. For innfesting inn i endene så må de froborres først. Og bruk trelim, fortinnsvis Carlsons. Det ble litt utenfor topic, "alle" har slike skruer byggvare forrettinger og jernvare forretninger. ex Monter, Byggmakker, Jernina, Biltema etc....... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå