Gå til innhold

Objektiv info om norsk medlemskap i EU?

Anbefalte innlegg

Hvor finner jeg objektiv info om hvilke konsekvenser et norsk medlemskap vil ha? Jeg ønsker ikke egne meninger fra Ja-folk eller Nei-folk men linker til sider som kan gi relativt objektiv informasjon om hva konsekvensene vil bli for forskjellige næringer osv.

Det er umulig å finne noe ut på Ja og nei-frontenes sider siden de vrir alt til å passe sitt syn.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm, dette hadde vært interessant å lese litt om ja. Kan anbefalle deg å prøve å finne frem til den avtalen som Norge og EU ble enig om før forrige EU avstemming. Den gir et visst inntrykk av hva medlemskapet vil kreve av Norge og hva Norge får tilbake. Vet dessverre ikke hvor forhandlingsresultatet fra 94 ligger, men du finner det nok med litt leting.

Lenke til kommentar
Hvor finner jeg objektiv info om hvilke konsekvenser et norsk medlemskap vil ha? Jeg ønsker ikke egne meninger fra Ja-folk eller Nei-folk men linker til sider som kan gi relativt objektiv informasjon om hva konsekvensene vil bli for forskjellige næringer osv.

Er det så vanskelig å finne ut dette selv da. Både ja- og nei-siden har nok av korrekte faktaopplysninger i aktuelle saker. Tar man sak for sak kan man finne de positive og negative konsekvensene, se på hvilke argumenter som er relevante eller ikke og basere sitt syn utifra politisk syn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...