Arsenal_RULES Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 (endret) Hei! Jeg er blitt en Benny Benassi fanatiker! Jeg kan godt forstå alle sine kommentarer, Benny sanger er jo alle lik . Vel, det er riktig, men likevel en fantastisk dj! Spørsmålet mitt er, vet noen andre dj'er som lager sånn type musikk, skulle gjerne visst om flere fantastiske dj'er! Hva kaller du egentlig musikken hans?! Trance/Acid/Techno? Endret 28. april 2005 av Arsenal_RULES Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 28. april 2005 Forfatter Del Skrevet 28. april 2005 Ja, han lager noe lignende. Men sangene hans er langt fra noe kule. Eneste sangen han har laget som er i nærheten av Benny Benassi nivå er en Benny Benassi remix... Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Benny Benassi - Satisfaction, damn! Den musikkvideoen Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 28. april 2005 Forfatter Del Skrevet 28. april 2005 Det er to versioner av Satisfaction videoen ute! Hvilke av dem er det du mener! Den som er ganske ekstrem, eller den vanlige med noen damer hoppende med verktøy?! Den ekstreme er veldig ekstrem, hahahah! Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Det er to versioner av Satisfaction videoen ute! Hvilke av dem er det du mener! Den som er ganske ekstrem, eller den vanlige med noen damer hoppende med verktøy?! Den ekstreme er veldig ekstrem, hahahah! Tror jeg bare har sett den med lettkledde damer og verktøy jeg Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 28. april 2005 Forfatter Del Skrevet 28. april 2005 (endret) hahahahh! Se om du for sett den andre versionen! Men on topic: Noen som vet om noen flere ala råe Benny Benassi artister/sanger???! Endret 28. april 2005 av Arsenal_RULES Lenke til kommentar
Calcuta Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Benny Benassi gutta produserer hovedsakelig electro-house; dog i en ganske kommers utgave Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 sanfransico er en låt av en gruppe jeg ikke husker navnet på nå, de lager slike låter. Beyonce - Naughty Girl (Roberto Bedross Club Remix) Royal Gigolos - No Milk Today, den låta er bare helt konge, slår ut de fleste til bennykaren. Lenke til kommentar
W Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 sanfransico er en låt av en gruppe jeg ikke husker navnet på nå, de lager slike låter. Global Deejays - The Sound Of San Francisco Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Benny Benassi - Satisfaction, damn! Den musikkvideoen Men ellers så har jeg lite til overs til Benni Benassi.. Lenke til kommentar
embark Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Boogie Pimps Royal Gigolos Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 28. april 2005 Forfatter Del Skrevet 28. april 2005 Royal Gigolos - No Milk Today, den låta er bare helt konge, slår ut de fleste til bennykaren. Correct me if im wrong, men jeg trodde at Benny Benassi var med i den gruppen! Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 28. april 2005 Forfatter Del Skrevet 28. april 2005 Flere grupper/artister/sanger å komme med?! Eller kanskje noen helt sykt kule trance/acid/house sanger! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Royal Gigolos - No Milk Today, den låta er bare helt konge, slår ut de fleste til bennykaren. Correct me if im wrong, men jeg trodde at Benny Benassi var med i den gruppen! kanskje, vet lite om den gruppa. syns bare låta er blant de bedre blant musikken med den stilen Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Here come the 60sIn September 2003 the DJ’s Mike Moore and Dj Tyson decided to produce a track together. Spending a beautiful late summer evening in the garden, the two spontaneously developed the idea of producing a house version of 60s’ classic “California Dreamin’” by “the Mamas and the Papas”. hentet fra hjemmesiden, står ingen om benny her... Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 28. april 2005 Forfatter Del Skrevet 28. april 2005 Greit! Satte meg på plass der ja! Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 28. april 2005 Forfatter Del Skrevet 28. april 2005 Vanguarde - Mamma Mia aaaahhh... deilig sang! Lenke til kommentar
W Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Vanguarde - Mamma Mia Kul den! Lenke til kommentar
embark Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Benny Benassi - Satisfaction (Steve Murano Remix) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå