Manx Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Har fått tak i noe "moro", noe som kaller seg: README SIXTH FAST.EXE-0324D17C.pf Det kommer etter en liten stund når jeg har startet maskinen. Maskinen blir tregere, filen ligger konstant å bruker +- 50% av cpu. Jeg går inn i task manager å fjerner den, jeg kan også søke meg frem til filen. Den ligger under c:\windows\prefetch, jeg kan gå inn å slette den, men den kommer tilbake etter en liten stund. Jeg har googlet i en god stund nå og finner ingen informasjon om denne filen/programmet. Det eneste jeg finner noe om er hvis jeg søker på fast.exe er dette: fast.exe is a part of the Windows XP PowerToys . Noe som jeg aldri har brukt eller lagt inn. Jeg har prøvd ms antiSpyware, ad-aware, spybot, cwshredder, spy sweeper og noe som jeg lastet ned å testet på tirsdag som het SupersAdBlocker som sa at de kunne fjerne fast.exe men nei. Flere programmer som jeg kan teste? Så hvis det er noen som har vært borti det samme så tar jeg gjerne imot hjelp Men jeg har ikke veldig lyst til å formatere siden jeg da må gjøre det om et par månders tid igjen, når jeg skal ha ny hardware inn i maskinen... Lenke til kommentar
b21a Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 RESOLUTION To resolve this issue, obtain and install the most current versions of the Microsoft PowerToys tools. For information about how to do so, please view the following Microsoft Web site: http://www.microsoft.com/windowsxp/downloa...ppowertoys.mspx Kan hende dette hjelper. Virker som om det er en feil med en versjon av filen (kom som en bombe, det er jo MS) Lenke til kommentar
Manx Skrevet 1. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2005 (endret) Fant ut at jeg hadde lagt inn Image Resizer (power toys) for en stund siden. Har nå fjernet det, men det hjalp ikke. Får vel google litt mer å se om jeg finner noe, kan jo ikke vært den eneste som har hatt dette problemet med den filen. Edit: Men det skal være sagt Image resizer jeg tror ikke det hadde noe med mitt problem å gjøre. Endret 1. mai 2005 av Manx Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 1. Fjern fra prefetch igjen 2. Se også om filen finnes i WINDOWS og WINDOWS/System32 3. Bruk JV16 Power Tools fra http://www.jv16.org/ , gå til Registry Tools/Registry Cleaner og søk etter fast.exe - vent på resultater, se nøye på dem, slett etter skjønn. 4. I samme JV16, gå til Regisrty Tools/Registry Manager/Starting programs og sjekk om noe fast.exe-lignende skulle befinne seg der. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2005 Lastes ned å testes, får se om dette finner noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå