Gå til innhold

Metal Gear 2: Sons of Liberty


Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har lett en god stund på nettet nå etter hjelp til metal gear. En walktrough ville vært perfekt.

Eller en forklaring på hvordan komme seg videre fra der jeg sitter fast.

Jeg er inni selve metal gear nå. De har kledd av meg, og jeg er naken. Har ingen våpen. Hva skal jeg gjøre??? Takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er nå du virkelig må snike. Du skal ut av det rommet du er i (husker ikke hvor døra er, sorry) Da kommer du ut til en forholdsvis åpen hall med en del soldater. Der må du snike evt løpe fram til nærmeste trapp opp til andre etg. Da skal du finne en dør bort til høyre som går inn i en slags tunnel. Der står Snake og venter på deg. Eller han dukker opp etterhvert ihvertfall der inne.

 

Minnet er ikke helt på topp, jeg har lånt bort spillet...

Lenke til kommentar

Det stemmer bra det du sier der, jeg venta dritlenge pa Snake der, var redd jeg skulle bli onkli forkjølet og dø mens jeg ventet, i blanke messingen og alt:-)

 

Det er også noe "hostesaft" plassert i forskjellige områder der, i første etg under en eller annen greie helt øverst i bildet, husker ikke no mer enn det.

Lenke til kommentar

Søk på google.com etter metal gear 2 walkthrough, så finner du det.

 

Først gå ut døra øverst til høyre (vel?), så krype bak kasser opp trappa, gå over til venstresida, gå litt fremover, gå tilbake til høyresida, hoppe over et hull, drepe eller løpe forbi en vakt, og inn døra. Når du nærmer deg den nordlige utgangen (hent ratio ved den sørlige først) så kommer snake... tror jeg da, er en stund siden jeg var der.

 

Husk å ta i mot alle codec-samtaler. De er informative og ikke minst viktige.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...