mFaFa Skrevet 9. juli 2002 Del Skrevet 9. juli 2002 tjohei. etterlyser guide om gayforce2 bios modding! hadde den før, men finner den ikke lenger. mener det var på et "norskt" moddested. håper noen her vet mer enn meg google kunne ikke hjelpe meg denne gangen.. [ Denne Melding var redigert av: mFaFa på 2002-07-09 18:10 ] Lenke til kommentar
mFaFa Skrevet 10. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2002 Etterlyser fortsatt guide Anyways, jeg fant litt interresante saker! Hvordan modde GeForce til Quadro! Står faktisk nøyaktig hvilke komponenter man må swappe på de forskjellige korta =) Fant en lignende guide også. http://www.liaokai.com/softw_en/driver.htm <- masse nyttige programmer og mick mack. Fant nVIDIA BIOS Editor og alternativ NVIDIA BIOS Modification Program Lenke til kommentar
TheGEEK Skrevet 10. juli 2002 Del Skrevet 10. juli 2002 for all del, ikke hardware-mod kortet ditt! bruk heller softquadro, gidder ikke finne linker, bare søk på forumet, mange poster om dette. Lenke til kommentar
mFaFa Skrevet 10. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2002 Takk for tipset. Hadde vært en risikabel affære å bruke loddebolten på ymse små transistorer på kortet!! Nå er kortet Quadro2 Pro Men modden funket ikke med 27.42 drivern, måtte laste ned 23.11. Funker, men sank nesten 200 poeng i 3DMark2001SE. Men OpenGL skal nok ØKE.. Plutselig skal kortet klare 3D Studio Max ol. myye bedre ) Men -er fortsatt veldig interresert i å finne guide til BIOS editing på nVidia GeForce2 kort! Vil endre standard klokkefrekvenser ("permanent overklokke det") og kødde med skriften i oppstart please, hjelp meg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå