AH Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Noen som har noen tips til en rå spillmaskin, eneste kravet er at den er stillegående. Eller er det blitt en selvmotsigelse? En kompis snakket om vannkjøling?! Pris er ikke er tema. Er Mac's powerbook stillegående? Hvilke pcer har jeg til valg? Lenke til kommentar
AhmanKell Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Hvis du skal ha en rå, som i RÅ, og har nok peng, så går du for Alienware. Lenke til kommentar
NoGadget Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Skal du ha vannskjøling på en bærbar??? Hva i ##¤¤%&% er vitesen? Da blir den jo ikke mye bærbar. Kjøp da heller en stasjonær, eller en shuttel. Apple sine marksiner mer meget stillegående men de har ikke så veldig kraftige skjermkort da. Lenke til kommentar
NoGadget Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 De "rå" bærbare fra Alienware kjører desktop prossessor og er langt fra noe stillegående løsning. Alienware sine stasjonære er RÅ, de bærbare er så som så... Lenke til kommentar
AH Skrevet 28. april 2005 Forfatter Del Skrevet 28. april 2005 Hvis du skal ha en rå, som i RÅ, og har nok peng, så går du for Alienware. Takker, så meget artige ut.. Hvilke andre kostnader påkommer disse Alienware.com maskinene? Moms? Hva andre skulte kostnader? Hvilke Norske forhandlerer finnes der av disse? Lenke til kommentar
NoGadget Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 (endret) Anbefaller deg å se på Dell XPS hvis du ikke bryr deg om pris. Endret 28. april 2005 av yab Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8745264 Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 http://www.zepto.no/Default.aspx?page=Note...id=QXwiDcKMjSYx Hvis penger ikke er problemet kan du tune den opp til max specs, da blir du nok fornøyd. Bråker minimalt selv når CPU går på nærmere 100% over lang tid. Lenke til kommentar
sven-o Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Rå spillmaskin er vel det eneste powerbook ikke er. Jeg ville tatt en titt på dell XPS2. Den har det råeste skjermkortet på markedet, og er relativt stillegående. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Rå spillmaskin er vel det eneste powerbook ikke er. Jeg ville tatt en titt på dell XPS2. Den har det råeste skjermkortet på markedet, og er relativt stillegående. Sier meg enig, selv om jeg ikke har så stor peiling selv. Skjermkortet er vist det råeste skjermkortet til bærbare å få tak i, og prosessoren er det ikke noe å utsette på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå