Compac Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Har ca 100.txt filer som jeg vil at skal være mulig å browse gjennom via en link på nettsia mi. Type: Trykker på en link, kommer så til et arkiv hvor det 3-4 mapper om ca 30.txt filer bak hver mappe. Er dette vanskelig å få til? Kan jeg bare laste opp alle mappene/filene å linke direkte til dem, eller må jeg programere noe greier? Tanken er å få det til å se tillnærmet ut som utforsker i windows. Håper på hjelp. Ps: Vis det er noen som ikke forstår så kan jeg sikkert finne en link som ligner. Compac Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 (endret) <a href="fil.txt">Besøk fil.txt</a> duger langt. Hvis du vil være avansert kan du spørre i phpforumet Evt kan du snuse litt på htaccess og directory listing (heter det vel? eller var det index?) Endret 28. april 2005 av fjartan Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Du har ikke et eksempel? Skjønner ikke helt hva du mener.. Lenke til kommentar
Compac Skrevet 28. april 2005 Forfatter Del Skrevet 28. april 2005 Takker fjartan, skal se om jeg finner mer info om tipsene dine! Link skal bli.. Ca slik som DETTE vil jeg ha det: compac Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Ahh, legg alle sammen i en mappe uten noen index-fil.... Og link til mappen... Ikke vanskeligere enn det Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 (endret) Ok, da skjønner jeg Du bare lager en ny folder der html-filene ligger, kall den f.eks. "tekstfiler". Åpne den og lag flere foldere inni den. Legg tekstfilene i de ulike folder'ne som ligger inni "tekstfiler". Lag en link i HTML-dokumentet ditt: <a href="tekstfiler">Mine tekstfiler</a> edit: litt rotete forklart kanskje.. Endret 28. april 2005 av <ingve> Lenke til kommentar
Compac Skrevet 28. april 2005 Forfatter Del Skrevet 28. april 2005 Ahh, legg alle sammen i en mappe uten noen index-fil.... Og link til mappen... Ikke vanskeligere enn det Er det alt som skal til!!?? Takker! Lenke til kommentar
Compac Skrevet 28. april 2005 Forfatter Del Skrevet 28. april 2005 En liten ting.. Testa dette nå å det funka ca slik det skulle.. men det kommer ingen ikoner forran folderene, istedenfor kommer det slik bilde som dette: (se vedlegg) Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Det er noe feil i adressen til bildet, evt det ligger ikke noe bilde der. Da kan du evt legge inn ikoner selv. Lenke til kommentar
Compac Skrevet 28. april 2005 Forfatter Del Skrevet 28. april 2005 Da kan du evt legge inn ikoner selv. Legge opp bilder selv ja.. Det jeg gjorde var enkelt å greit bare det Jibril2k sa: - "legg alle sammen i en mappe uten noen index-fil" - "link til mappen" - Vips så funker det.. Jeg får teste å laste opp noen bilder. men må tillstå at jeg har ikke peil på hvordan jeg skal linke til dem, siden "bildene" bare er folder ikoner..? jaja, får knote litt! Lenke til kommentar
Compac Skrevet 28. april 2005 Forfatter Del Skrevet 28. april 2005 Yess!! Fikk det til! Måtte legge bilde/ikonet i en annafolder så ble alt bare vellstand! Tusen takk Mr Marvil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå