uranus Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Hei allesammen! Jeg vet at det er populært med sånne super "smoothe" blogger, men jeg valgte å ha en ganske så simpel blogg designmessig. Hva syns dere? Igjen, ikke tenk på innhold når det kommer til hva jeg har skrevet. Bloggen min Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 - Ville flyttet den helt opp og helt til venstre. Blir bråstopp på skyggen nederst til venstre - Tabellsuppe - Klokka er vel egentlig unødvendig - Svart :hover øverst til høyre passer til skyggen, men ikke til blåfargen den ligger oppå Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Nederst i venstre hjørne må du finne på noe annet med skyggen. Ellers så er det en nydelig side, om du skal ha klokka der synes jeg du skal skrive med små bokstaver Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 ble litt rotete med kalender osv så litt forum ut :S digga ikke det du har tatt som bakgrund på h2'ne Vanskelig å si noe om kode, for det er tabellsuppe så det holder Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Kult med linker som ikke virker ^_^ Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 (endret) Kult med linker som ikke virker ^_^ Ser ut som serveren er nede. Endret 28. april 2005 av Prodigy_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå