Goophy Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Nå bruker jeg selv minst 10 navn på snø, men glem de begrepene, slår man opp i en skikkelig ordbok er de riktige uansett. Men jeg synes bare det mister noe av sjarmen å skrive en forklarende artikkel om noe sånt i en tabloidavise, som sagt synes jeg det detter over kanten for hva som er tåpelig, no offence, du skriver jo bra. Synes bare det ikke passer seg, men det er jo bare min sære subjektive mening, ingen som trenger lese den. Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Han ''hackeren'' der kan vel ikke kalles hacker, han var jo så dum at han ikke skjønnte at han kom til å slette sin egen harddisk. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Han ''hackeren'' der kan vel ikke kalles hacker, han var jo så dum at han ikke skjønnte at han kom til å slette sin egen harddisk. Du vet, det er lov å lese tråden før man skriver et innlegg. Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Han ''hackeren'' der kan vel ikke kalles hacker, han var jo så dum at han ikke skjønnte at han kom til å slette sin egen harddisk. Du vet, det er lov å lese tråden før man skriver et innlegg. Gullkorn? :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå