Fredrik Larsen Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Kan du ta noen bilder av XPS-sekken (med pcen i)? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 28. april 2005 Forfatter Del Skrevet 28. april 2005 HAHAHA den der va ikke mye bærbar nei, like stor som min 1557G i ryggsekken hahahaha Og poenget var? Geir Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 28. april 2005 Forfatter Del Skrevet 28. april 2005 Kan du ta noen bilder av XPS-sekken (med pcen i)? Yep. Kommer etterhvert. Geir Lenke til kommentar
rsidny Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Det høres ut som skjermen er helt topp. Har XPS 2 DVI-utgang, innebygd tv-tuner elller mulighet for det? Kan man i tillegg til skjermkortet oppgradere CPU, minne og hd? Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Det høres ut som skjermen er helt topp. Har XPS 2 DVI-utgang, innebygd tv-tuner elller mulighet for det? Kan man i tillegg til skjermkortet oppgradere CPU, minne og hd? Den har både DVI og VGA. Ingen tv-tuner desverre, men mulighet for USB eller PCMCIA-kort. CPU, minne og harddisk kan skiftes ut. Lenke til kommentar
Nilsooo Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 er ikke lenge til eg og kjøper Dell Inspiron XPS gen2 men kommer til å ta tipset om å kjøpe ram ifrå ein anna levrandør slik at det blir opp mot 4000 kr billigere! =) 25000 kr koster den no med min egen customize. Blir masse redigering av film no! Lenke til kommentar
rsidny Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Det går ikke utover garantien at man ikke har Dell-minne? Var inne på Dell.no og det virker som det er umulig å ikke få med programvare. Kan man unngå dette vis man bestiller over tlf. Jeg har works og office fra før. Lenke til kommentar
Doffyduck Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Sitter med nr 3 av 4 XPS, og dette er bare snop Kommer ikke til å bruke en krone på stasjonære pc´r mer. Solid! samt oser kvalitet for pengene. Kommer til å bestille 2 til for klienter som så vidunderet i bruk på møte. Den er perfekt for 3D grafisk arbeid, samt CAD programmer som Revit/Inventor. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 29. april 2005 Forfatter Del Skrevet 29. april 2005 Det går ikke utover garantien at man ikke har Dell-minne? Var inne på Dell.no og det virker som det er umulig å ikke få med programvare. Kan man unngå dette vis man bestiller over tlf. Jeg har works og office fra før. Nei, det går ikke utover garantien på resten av maskinen. Men det er jo alltid en "ekstern" faktor for supportfolk å skylde på da: "2 meg RAM sier du? Den har du ikke kjøpt av oss, så da er det sikkert den som ikke passer." Med original RAM slipper du det. Men RAM'en i Dell sine maskiner er ikke noe hokus pokus. Dell kjøper brikkene fra Kingston som webshop'ene gjør. Nå finnes det jo forskjellige typer RAM, og forskjellige specs innen en type, så det er ikke garantert at alle brikker fungerer like godt. Men akkurat det har ikke jeg nok greie på til å si noe fornuftig. Geir Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Mener du PC4300 og PC4200? Lenke til kommentar
audioboy Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Kan du ta noen bilder av XPS-sekken (med pcen i)? Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Kan du ta et bilde av selve pc-rommet med/uten pcen i? Lenke til kommentar
Zatôitchi Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 nVidia Geforce Go 6800 Ultra Ytelse out of the box: 3DMark03: 11952 3DMark05: 5100 Dæven! Ta å klokk det litt da å se hvor langt du kan gå Hvor varmt er det @stock ? Lenke til kommentar
audioboy Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 (endret) Kan du ta et bilde av selve pc-rommet med/uten pcen i? se: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=395471&st=80 Endret 29. april 2005 av mkarlstad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå