Whirush Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Er det skadelig for loddespissen om man filer den så den blir spissere? Skal til med litt pirkete lodding og har ikke små nok spisser (har ikke funnet noen rimelige heller). Så jeg tenkte jeg skulle file en spissere, og det gikk egentlig ganske greit, men jeg har ikke prøvd den ennå. Tenkte det kanskje kunne skje noe galt... Lenke til kommentar
zappo Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 No problem, bare pass på at den ikke blir for tynn dvs: ikke under3-4 mm Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Så du har funnet skikkelige fine tynne spisser til loddebolt, hvor var det du fant dem ? Lenke til kommentar
slettet Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Fortinnn den før bruk. Dvs. at du smelter litt tinn på spissen (og tørker av igjen på eit vått papir).. Lenke til kommentar
Whirush Skrevet 30. april 2005 Forfatter Del Skrevet 30. april 2005 funka flott! Takker Lenke til kommentar
Whirush Skrevet 30. april 2005 Forfatter Del Skrevet 30. april 2005 Så du har funnet skikkelige fine tynne spisser til loddebolt, hvor var det du fant dem ? Husker ikke.. er en stund siden jeg leita sist. Men det var på nett jeg fant dem. Lenke til kommentar
larskrru Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Ersa leverer loddespisser til sitt utstyr ned i 0.4 mm. Prisene er varierende, men ikke avskrekkende i alle tilfeller. Sjekk med Elfa for mer info. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå