Zuul Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 (endret) NB! Hold tunga rett i munnen når dere leser dette Forløpig har jeg bare brukt mitt nye Zyxel Prestige 650R-T3 ADSL modem i router mode. Dette fungerte greit med min gamle DI-624 + router, men ikke med min nye Zyxel Prestige 334WT router. Det som er er at 650R-T3 og 334WT har samme IP-adresse: 192.168.1.1. Den gamle DI-624+ routeren min hadde nemlig IP-adressen 192.168.0.1 og derfor gikk det greit. Det jeg lurer på er hvordan jeg får mitt nye Zyxel Prestige 650R-T3 til å oppføre seg som et brigded ADSL modem, slik at min nye Zyxel Prestige 334WT router får IP-adressen fra ISP'en min (Bluecom) og ikke fra den innebygde DHCP serveren. Akkurat nå bruker jeg mitt gamle Zyxel Prestige 650R-13 ADSL modem (Telenor modem) som jeg fikk av Bluecom. Dette fungerer greit da det er bridged, men jeg har lyst til å bruke mitt nye Zyxel Prestige 650R-T3 ADSL modem isteden Har søkt på internett og på zyxel.no, men finner ingen guide til hvordan jeg skal sette mitt Zyxel Prestige 650R-T3 i brigded mode. Derfor spør jeg dere om hjelp Hilsen Zuul Endret 27. april 2005 av Zuul Lenke til kommentar
Rim Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Bruk web-configen og Wizarden. Sett den til bridge mode der. Husk å skru av DHCP server samtidig. Tror den setter encapsulation der og, men spør den om det, bruk RFC1483. Lenke til kommentar
Zuul Skrevet 27. april 2005 Forfatter Del Skrevet 27. april 2005 (endret) Bruk web-configen og Wizarden. Sett den til bridge mode der. Husk å skru av DHCP server samtidig. Tror den setter encapsulation der og, men spør den om det, bruk RFC1483. Takk for svar Skal prøve det ut i morgen etter skolen, senga kaller skjønner du Hilsen Zuul Endret 27. april 2005 av Zuul Lenke til kommentar
Zuul Skrevet 28. april 2005 Forfatter Del Skrevet 28. april 2005 (endret) Det fungerte gitt Takk for hjelpen Hilsen Zuul Endret 28. april 2005 av Zuul Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå