Sliver Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Jeg vet det er en webshop som alltid leverer varene dagen etter bestilling (i Oslo), men så husker jeg ikke hvilken.. Noen tips? Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 (endret) Eg får varne eg bestiller fra komplett.no netshop.no dagen etter dei blir sendt fra webshoppene. Bur i Sogn og Fjordane, Indre Sogn. Endret 27. april 2005 av Cornel Lenke til kommentar
Sliver Skrevet 27. april 2005 Forfatter Del Skrevet 27. april 2005 Eg får varne eg bestiller fra komplett.no netshop.no dagen etter dei blir sendt fra webshoppene. Bur i Sogn og Fjordane, Indre Sogn. Tror nok det er netshop.no jeg tenker på. Komplett pleier å bruke 3-4 dager. Takk! Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 De fleste webshopper jeg har bestilt ifra, har greid å pakke og sende varen i løpet av dagen jeg har bestilt, eller i løpet av neste dag. Dette gjelder : - Netshop - Psdata - Multicom - Microplex - komplett Såeh, min erfaring er : Har de produktet, så sender de som regel samme dagen. Tilogmed Siba greide å sende samme dag. (De sendte meg riktignok feil mobil, men, den går i retur) Som regel er posten problemet når jeg skal ha varer, ikke netshoppen... Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 jeg bestilte bærbar data hos netshop, den måtte også bygges før jeg kunne få den og det tok dem kun to dager før jeg kunne hente den på posten Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 - Netshop- Psdata - Multicom - Microplex - komplett Hvis man bestiller før klokke 15 eller lignende frister, men disse er seriøse når det gjelder å få varene ut som igjenn kan gå på bekostning av feil leveranser osv Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 NetShop fungerer best for meg... Fungerte som ett skudd da jeg bodde i Stavanger, nå som jeg bor i Tønsberg tar det jo bare 40 minutter på dagtid fra jeg bestiller til jeg har varen, så det er jo ypperlig Lenke til kommentar
kosh Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Bestilte kl 12 idag fra komplett og fikk beskjed om at den var sendt 5timer senere. Lenke til kommentar
Obix Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 PS Data er kjappe. Bestilte varene kl 14:30 og fikk sporingsnummeret til pakken kl 15:45 Det må da være bra. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 synes microplex har ganske fine leveringstider jeg. har varene 3 dager etter bestilling, og jeg bor i Molde, Møre og Romsdal. Lenke til kommentar
eduus Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 bestilte en bærbar fra advance.no klokken 11 idag(fredag 29/4). fikk beskjed om at den var sendt klokken 2. forhåpentligvis kommer den mandag... men skulle ønske jeg kunne fått levert den i morgen... Lenke til kommentar
gsn Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Vill faktisk påstå at microplex er en av de tregere. Men det går jo sånn sett like fort med alle webshopper omtrent, alle bruker jo posten. Det jeg har erfart er at netshop få varene levert på postsentralen i stokke veldig fort, tror de holder til veldig nært, har opplevd at pakken var på postsentralen 20minutter etter en bestilling, det var jo selfølgelig godt timet med pakking og når netshop sender ut men uansett. Skal du ha pakken dagen etter bør du bestille veldig tidlig på morningen vill jeg tro. Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 min erfaring er at komplett e trege men du får som regel det du bestiller også er det godt pakket. ingen sjangs for at et skal bli øderlagt. er jo ikke så lenge å vente 7-8dager på å få pakken etter bestilling da. bor i Flå i hallingdal Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 NetShop fungerer best for meg... Fungerte som ett skudd da jeg bodde i Stavanger, nå som jeg bor i Tønsberg tar det jo bare 40 minutter på dagtid fra jeg bestiller til jeg har varen, så det er jo ypperlig Henter du varen selv da, eller? Eller hvordan får du den tilsendt? Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 NetShop fungerer best for meg... Fungerte som ett skudd da jeg bodde i Stavanger, nå som jeg bor i Tønsberg tar det jo bare 40 minutter på dagtid fra jeg bestiller til jeg har varen, så det er jo ypperlig Henter du varen selv da, eller? Eller hvordan får du den tilsendt? Hei igjen, beklager for sent svar datating. Som regel henter jeg selv, jeg bare ringer, så holder de oppe en ekstra halvtime til jeg kommer:) hehe. Jeg har også fått varer på dagen som jeg har bestilt hjemsending. Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 (endret) *KLØNE* Sorry, my bad Endret 10. mai 2005 av oysfaerg Lenke til kommentar
sthomas Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 (endret) 1# psdata.no har rask levering og bra kundestøtte! 2# komplett.no er raske men psdata er litt raskere 3# netshop.no grei leverings tid! de sender også med godteri noe som resulterer i mer porto alle 3 nettbutikkene er til og stole på Endret 11. mai 2005 av sthomas Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 noen som har noe å si om DPNorge?? ja i know det er hifi butikk link Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå