Gå til innhold

Hvilken webshop har raskest levering?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eg får varne eg bestiller fra komplett.no netshop.no dagen etter dei blir sendt fra webshoppene.

Bur i Sogn og Fjordane, Indre Sogn.

Tror nok det er netshop.no jeg tenker på. Komplett pleier å bruke 3-4 dager. Takk!

Lenke til kommentar

De fleste webshopper jeg har bestilt ifra, har greid å pakke og sende varen i løpet av dagen jeg har bestilt, eller i løpet av neste dag. Dette gjelder :

- Netshop

- Psdata

- Multicom

- Microplex

- komplett

Såeh, min erfaring er : Har de produktet, så sender de som regel samme dagen. Tilogmed Siba greide å sende samme dag. (De sendte meg riktignok feil mobil, men, den går i retur)

Som regel er posten problemet når jeg skal ha varer, ikke netshoppen... :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ

synes microplex har ganske fine leveringstider jeg. har varene 3 dager etter bestilling, og jeg bor i Molde, Møre og Romsdal.

Lenke til kommentar

Vill faktisk påstå at microplex er en av de tregere. Men det går jo sånn sett like fort med alle webshopper omtrent, alle bruker jo posten. Det jeg har erfart er at netshop få varene levert på postsentralen i stokke veldig fort, tror de holder til veldig nært, har opplevd at pakken var på postsentralen 20minutter etter en bestilling, det var jo selfølgelig godt timet med pakking og når netshop sender ut men uansett. Skal du ha pakken dagen etter bør du bestille veldig tidlig på morningen vill jeg tro.

Lenke til kommentar
NetShop fungerer best for meg... Fungerte som ett skudd da jeg bodde i Stavanger, nå som jeg bor i Tønsberg tar det jo bare 40 minutter på dagtid fra jeg bestiller til jeg har varen, så det er jo ypperlig ;)

Henter du varen selv da, eller?

Eller hvordan får du den tilsendt?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
NetShop fungerer best for meg... Fungerte som ett skudd da jeg bodde i Stavanger, nå som jeg bor i Tønsberg tar det jo bare 40 minutter på dagtid fra jeg bestiller til jeg har varen, så det er jo ypperlig ;)

Henter du varen selv da, eller?

Eller hvordan får du den tilsendt?

Hei igjen, beklager for sent svar datating.

Som regel henter jeg selv, jeg bare ringer, så holder de oppe en ekstra halvtime til jeg kommer:) hehe. Jeg har også fått varer på dagen som jeg har bestilt hjemsending.

Lenke til kommentar

1# psdata.no har rask levering og bra kundestøtte!

2# komplett.no er raske men psdata er litt raskere

3# netshop.no grei leverings tid! de sender også med godteri :thumbup:

noe som resulterer i mer porto :p

alle 3 nettbutikkene er til og stole på :thumbup:

Endret av sthomas
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...